سهراب مقدسی اظهار کرد: سومین جشنواره مجسمه های شنی هشتم و نهم شهریور ماه در شهرستان لنگرود برگزار می شود.



وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف ارتقای سطح کیفی و فرهنگ بصری به ویژه در زمینه مجسمه سازی، کشف استعدادهاو هنرهای محیطی برگزار می شود، افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند طرح های خود را تا ۳۰ مرداد ماه جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود همچنین به شرایط حضور در این جشنواره اشاره کرد و گفت: تعداد نفرات شرکت کننده در این جشنواره نباید بیش از دو نفر برای هر تیم باشد.



وی در ادامه با بیان اینکه آثار توسط اساتید برجسته هنرهای تجسمی کشور بررسی می شود، خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره می توانند به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مراجعه کنند.



به گفته مقدسی به نفرات اول تا سوم جوایز اهدا می شود، تصریح کرد: همچنین توسط هیئت داوران یک نفر به عنوان فرد شایسته تقدیر و در بخش غیر حرفه ای نیز به نفر ۱۰ نیر هدایایی نقدی اهدا می شود.



وی تأکید کرد: معرفی ظرفیت های گردشگری لنگرود، پاسداشت ساحل دریا به عنوان یکی از مهم ترین نمادهای محیط زیست و اشاعه فرهنگ تمیز نگهداشتن دریا برای استفاده عموم از دیگر اهداف برگزاری سومین جشنواره مجسمه های شنی لنگرود است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان