علیرضا پروانه در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به میزبانی گیلان در رقابت های بوکس قهرمانی کشور اظهار کرد: شهرستان لنگرود با فراهم آوردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری توانسته است به عنوان میزبان مسابقات بوکس نوجوانان منطقه دو کشور در رده سنی نوجوانان انتخاب شود.



وی بابیان اینکه مسابقات بوکس قهرمانی کشور در شش منطقه برگزار می شود بیان کرد: نفرات برتر اوزان مختلف این مسابقات در مناطق شش گانه در پایان رقابت های گروهی با یکدیگر به رقابت پرداخته و قهرمان تیمی و انفرادی اوزان مختلف مشخص می شود.



نائب رئیس هیئت بوکس گیلان بابیان اینکه این مسابقات اول و دوم شهریورماه آینده در سالن رزمی و بوکس فجر لنگرود برگزار می شود افزود: چهار تیم از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به همراه تیم منتخب گیلان به مدت دو روز به رقابت می پردازند.



رئیس هیئت بوکس شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه هر تیم شامل 13 بوکسور است بیان کرد: امیرحسین کدیور و حسین بلوک آذری از بوکسورهای لنگرودی در تیم منتخب گیلان حضور دارند و تیم گیلان با توجه به پتانسیل بالایی که دارد از شانس خوبی برای قهرمانی در این رقابت ها برخوردار است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان