فرامرز مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با حضور مدیران عامل بانک ها، روسای ادارات مربوط به اشتغال و کارآفرینان اظهار کرد: از روز نخست فعالیت کارگروه اشتغال در بحث اشتغال روستایی تاکنون، ۴۵۲ فقره پرونده برای معرفی به بانک های عامل معرفی شد که در دو بخش تسهیلات بالا و کمتر از ۲۵۰ میلیون تومان تقسیم بندی شد.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری لنگرود با بیان اینکه شهرستان لنگرود رتبه پنجم را در جذب تسهیلات اشتغال روستایی در گیلان به خود اختصاص داده است افزود: تاکنون برای ۱۵۹ فقره پرونده اشتغال روستایی و فراگیر ۹ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که موجب ایجاد اشتغال برای ۲۸۸ نفر شده است.

وی با بیان اینکه انبوهی از پرونده ها در شعبات شهرستان و استان وجود دارد که باید بررسی شود گفت: در حال حاضر ۲۱۴ پرونده در شعبات بانک های عامل در شهرستان لنگرود در دست بررسی است که میزان تسهیلات پرداختی برای این پرونده ها ۲۵ میلیارد تومان است که در صورت پرداخت شاهد ایجاد اشتغال برای افراد زیادی خواهیم بود.

مصطفوی با بیان اینکه سهم شهرستان لنگرود در ایجاد اشتغال روستایی ۱۵ میلیارد تومان است تصریح کرد: در حال حاضر دو برابر مبلغ در نظر گرفته شده برای ایجاد اشتغال در لنگرود به بانک ها معرفی شده اند و میزان پرداختی ها هم تاکنون حدود ۳۶ درصد به میزان شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که ۲۸۸ اشتغال را ایجاد کرده است. معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری لنگرود خاطرنشان کرد: لنگرود جزو نخستین شهرستان هایی بود که استارت بررسی پرونده های ایجاد اشتغال روستایی در استان گیلان را زد ولی تا به امروز جایگاه لنگرود در استان جایگاه مناسبی نیست. انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان