به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی صبح امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز عید سعید قربان با بیان اینکه آدمی ذاتاً به خداپرست است اظهار کرد: راه مبارزه با تأخیر در توبه عبد بودن در درگاه خداوند است و اگر در روز قربان گدایی خدایی را نکنیم مجبوریم گدایی خلق و دنیا را کنیم.



وی با بیان اینکه اخلاص و ایثار درس بزرگ روز عید قربان است افزود: در روز عید قربان در کنار قربانی کردن و نذری درراه خدا باید حلقوم طمع و کینه و حسد را نیز قطع کنیم.



امام جمعه لنگرود یکی از درس های عید قربان را پشت پا زدن به دنیا دانست و گفت: کسی که با دنیا بیگانه باشد محبوب دل های مردم می شود، عید قربان به ما می آموزد دنیا و دارایی خوب است ولی نباید با آن ها دل و نفس انسان حبس شود



سلیمانی با اشاره به دشمنی های همیشگی استکبار با انقلاب اسلامی تصریح کرد: استکبار جهانی خیلی میل ندارد انقلاب به چهل سالگی برسد و برای ضربه زدن به آن تلاش بی وقفه می کند و سرگرم سازی مردم با مشکلات داخلی جهت دوری از اهداف انقلاب، یکی از حربه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است.



وی با بیان اینکه دشمن صحنه گردان مشکلات در منطقه است تا فشار و هجمه ها از آنان دور شود خاطرنشان کرد: وحدت کلمه وظیفه امروز همه ما است، باید نسبت به مسائل داخلی جهت پیشرفت و ارائه راه حل انتقاد کرد ولی نباید اختلاف سلیقه ها منجر به انشقاق و جدایی شود.



امام جمعه لنگرود با تأکید بر اینکه قوه قضاییه باید بی پرده و شفاف با اخلال گران مبارزه کند افزود: ترمیم کابینه و تیم اقتصادی دولت یکی از نیازهای امروز جامعه است که رئیس جمهور نیز به آن اذعان دارد ولی حتماً نباید مجلس برای تغییر وارد میدان شود، دولت برای ترمیم کابینه اقتصادی پیش قدم باشد.



سلیمانی با تأکید بر گره نزدن مشکلات اقتصادی با تحریم ها و لزوم توجه به تولیدات داخلی بیان کرد: تحریم آمریکا از چهل سال پیش آغاز شد و این چیز تازه ای نیست و اگر با یکدیگر متحد باشیم تحریم ها اثری ندارد.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان