علیرضا پروانه در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به برگزاری مسابقات بوکس نوجوانان منطقه دو کشور در رده سنی نوجوانان در شهرستان لنگرود اظهار کرد: این دوره از مسابقات به صورت منطقه ای و در شش منطقه کشور برگزار شد که لنگرود میزبان منطقه دو بود.



وی با بیان اینکه چهار تیم از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به همراه تیم منتخب گیلان در این مسابقات حضور داشتند افزود: در این مسابقات ۵۶ بوکسور از استان های نامبرده به مدت دو روز باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر منطقه دو در این رده سنی بعد از 43 بازی مشخص شد.



نائب رئیس هیئت بوکس گیلان با بیان اینکه تیم بوکس نوجوانان استان گیلان با کسب 39 امتیاز به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت خاطرنشان کرد: تیم های اردبیل نیز به ترتیب با 19 امتیاز و آذربایجان غربی نیز با 18 امتیاز به مقام سوم دست یافتند.



پروانه گفت: از 12 ورزشکار تیم گیلان 8 ورزشکار به فینال رسیدند که موفق به کسب هفت مدال طلا، یک نقره و سه برنز شدند.



[gallery columns="1" size="large" ids="100111"]



وی با اشاره به حضور مسئولان فدراسیون بوکس در لنگرود بیان کرد: مربیان تیم ملی و اعضای کمیته فنی فدراسیون بوکس نیز در این مسابقات حضور داشتند که بهترین نفرات را به اردوی تیم ملی دعوت خواهند کرد.



نائب رئیس هیئت بوکس گیلان گفت: نفرات برتر اوزان مختلف این مسابقات در مناطق شش گانه در پایان رقابت های گروهی با یکدیگر به رقابت پرداخته و قهرمان تیمی و انفرادی اوزان مختلف مشخص می شود.



پروانه افزود: از نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار لنگرود، شهردار و شورای شهر لنگرود، اداره ورزش و جوانان و رئیس دانشکده پرستاری شرق گیلان به دلیل حمایت هایشان در هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات تشکر می کنم.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان