به گزارش لنگرخبر، طی حکمی از سوی امام جمعه بندر کیاشهر حجت الاسلام مهدی بازدار به عنوان مسئول جدید ستاد اقامه نماز جمعه این شهر منصوب شد.



بازدار رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود بود که در زمان ریاست وی در لنگرود شاهد رشد چشمگیر در وقف و انجام کارهای عمرانی در سطح شهرستان لنگرود بودیم.



این روند رشدی در اوقاف و میزان انجام کارهای فرهنگی، عمرانی و وقف بعد از حضورش در لاهیجان نیز ادامه داشت و در مدت 14 ماه حضور در لاهیجان، 19 وقف جدید در  این شهرستان ثبت کرد تا اینکه با فشارهای سیاسی مجبور به استعفا شد و هم اکنون به عنوان یک کارشناس در دفتر نمایندگی اوقاف در شهر لشت نشا مشغول به فعالیت است.



این در حالی است که حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در مراسم تودیع و معارفه بازدار در لاهیجان، وی را فردی انقلابی، جهادی و بسیار توانمند خوانده بود ولی اینکه چرا طبق فرمایش مدیرکل چنین فردی در پستو قرار دارد خود جای بسی تأمل و سؤال است.



به نظر می رسد در پشت پرده این قضایا مسائلی وجود دارد که تاکنون گفته نشده و فردی که در نگاه مدیرکل فردی جهادی نام برده می شود چطور با حکم همان مدیرکل در پستو به کارهای جاری می پردازد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان