به گزارش لنگرخبر، علی اصغر جمشیدنژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: سلامت و امنیت دو نعمت برای انسان ها است که باید قدر آن را دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه باید درک مناسبی از وضعیت جامعه خود داشته باشیم افزود: باید به رفتارهای آمریکا و نوع گفت وگوی تحلیل گران آمریکا و استراتژی آنان برای ایران توجه داشته باشیم.

وی با اذعان به اینکه برجام و توافق بین 5+1 با ایران برای دوری از جنگ بود گفت: خروج آمریکا از برجام یک بی اعتمادی بزرگی در دنیا علیه آمریکا به وجود آورده است.

جمشیدنژاد با تأکید بر اینکه باید در درون کشور مقاومت را شکل و انسجام را افزایش دهیم بیان کرد: همدلی و وحدت بین همه اقشار باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و نباید از این مسئله مهم به سادگی عبور کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه بخشی از تهدیدات منطقه مربوط به هم پیمانان آمریکا است تصریح کرد: داعش یکی از مولودهای نامبارک است که با حمایت آمریکا و هم پیمانانش ایجاد شد که همه از جنایت های آنان در جهان و منطقه آگاه هستند.

وی با تأکید بر شناخت چالش ها و ایجاد ظرفیت برای تولید داخل بیان کرد: خیلی از حصرهای اقتصادی و تحریم ها موجب شکوفایی و خوداتکایی جوانان داخل کشور و پیشرفت داخلی شده است و باید از همه ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کرد.

جمشیدنژاد با اشاره به نقش مدیران برای عبور جامعه از مرحله گذار گفت: باید همه مدیران درست فکر کنند و با برنامه ریزی درست راه توسعه و پیشرفت را برای افراد جامعه با در نظر گرفتن همه جوانب فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه بانوان بخش قابل توجهی را بانوان تشکیل داده است افزود: باید شرایطی را برای رفع تبعیض جنسیتی فراهم کنیم و دولت نیز در یک برنامه پنج ساله 30 درصد از کارهای مدیریتی را برای بانوان در نظر گرفته است.

[gallery columns="1" size="large" ids="100328"]

*اکثریت مردم از امنیت موجود در کشور راضی هستند

فرماندار شهرستان لنگرود نیز با بیان اینکه نخستین وظیفه بخشداران و فرمانداران برقراری امنیت و آرامش در حوزه های استحفاظی است اظهار کرد: علی رغم همه مشکلاتی که در کشور داریم اکثریت مردم در یک پژوهش عمومی از امنیت موجود در کشور راضی هستند البته کسی منکر مشکلات اقتصادی و اجتماعی نمی شود.

سید رضا جوادپور با بیان اینکه باید شرایط به هم خوردن امنیت را بدانیم تا جلوی توطئه را بگیریم گفت: وجود آسیب های بالا در کشور اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یکی از ضلع های ناامنی است و اگر وانمود کنیم که فساد در کشور گسترده است و وضعیت از زمان شاه بدتر است در دایره ضلع ناامنی امنیت کشور قرارگرفته ایم.

وی با اشاره به وجود تهدیدات داخلی در کشور افزود: ایران ازنظر جغرافیایی در جهان در نقطه ای قرار دارد که دور تا در کشور گروهک های تروریستی وجود دارد ولی مسئولین اجازه ندادند که ناامنی را مردم احساس کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با بیان اینکه امنیت بزرگ ترین سرمایه کشور است که به دلیل علاقه مندی مردم به اسلام و انقلاب به دست آمده است تصریح کرد: باید تلاش کنیم که حس دولت داری در مردم تقویت شود و نباید ساختار پدر و فرزندی را در انقلاب بزنیم که در این صورت هویت انقلاب و اسلام از بین می رود و ضربه می خورد.

جوادپور با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر حمایت از دولت برای پیشرفت بیان کرد: اگر قرار باشد وضعیت مدیران در سطح کشور تضعیف شود و مدیران کنار روند در روز مبادا چه کسی باید به داد کشور برسد.

[gallery columns="1" size="large" ids="100329"]

*برای خدمت به مردم نباید زمان و ساعت در نظر بگیریم

بخشدار سابق بخش مرکزی شهرستان لنگرود نیز اظهار کرد: برای کار و خدمت کردن برای مردم نباید زمان و ساعت مشخصی را در نظر بگیریم و در هر ساعت باید در خدمت مردم باشیم.

محمد رنجبر با بیان اینکه اغلب دهیاران بخش مرکزی جوان و تحصیل کرده هستند گفت: بخش قابل توجهی از دهیاران نیز از بانوان هستند و امروز با همدلی و همیاری بخش قابل توجهی از مشکلات روستاها توسط دهیاران حل می شود.

وی با اشاره به حل قابل توجهی از مشکلات تأمین آب زراعی تصریح کرد: بالای 85 درصد روستاهای بخش مرکزی با پیگیری دهیاران و اعضای شورا آسفالت شدند و دغدغه رفت وآمد در روستاها رفع شد که به برکت وجود انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود با بیان اینکه باید روحیه مطالبه گری واقعی در بین مردم، اعضای شورا و دهیاران تقویت شود افزود: زمینه لازم برای روستاییان فراهم شده است و پخت نان سنتی یکی از اقدامات انجام شده است که باعث رونق هم شده است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم لیلا جهانیان دریاکناری به عنوان بخشدار مرکزی لنگرود منصوب و از تلاش های محمد رنجبر تقدیر شد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان