به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر و به نقل از فارس، ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار گیلان روز گذشته در جلسه ای با مقامات استانی نمایندگان استان گیلان را تعدادی باندباز و کار چاق کن خطاب کرد که این رفتار وی بی پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: آقای وزیر کشور در انتصاب استاندار گیلان نسبت به مردم این استان جفا کرده و کسی را که کارنامه موفقی در استان بوشهر نداشته را به عنوان استاندار گیلان منصوب کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان اظهار داشت: من به وزیر کشور هشدار می دهم که با استاندار گیلان برخورد کند چرا که استاندار گیلان کاملا با نگاه سیاسی و با سلیقه سیاسی خود با افراد برخورد می کند و این با سیاست های کلی نظام همسو نیست وقتی که یک جریان بر کشور حاکم شد جریان های سیاسی دیگر را تحت فشار قرار دهد.

داداشی خاطرنشان کرد: ما به دنبال این نیستیم که استاندار گیلان مخالفین دولت را به عنوان مدیر به کار گیرد و کسانی هم که منتقد دولت هستند رغبتی به همکاری در عرصه مدیریتی با این آقایان ندارند.

وی در پایان گفت: استاندار گیلان یک فرد بی تجربه است که موی خود را در آسیاب سفید کرده و هیچ تجربه ای در کار خود ندارد و به استان آسیب می زند که بازتاب رفتار این فرد به وزیر کشور بازمی گردد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان