به گزارش لنگرخبر، آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز در یادواره 40 شهید شهر شلمان لنگرود در گلزار شهدای این شهر اظهار کرد: دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب و اسلام است تا از گسترش آن در جهان جلوگیری کند.


وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند مردم از مسیر شهدا و مجاهدان دور شوند افزود: دشمن عقیده دارد که مردم را نمی تواند باروحیه جهاد نگه داشت درحالی که بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب این روحیه جهادی است که در درون مردم می جوشد.


نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: مردم گیلان مردمی بصیر و فعال هستند و در همه عرصه ها حضوری فال و مجاهدانه دارند.


فلاحتی با بیان اینکه اگر مسیر خود را نشناسیم در بین راه زمین گیر می شویم تصریح کرد: هیچ گاه ارزش خون شهیدان و مجاهدان راه خدا که به انقلاب و اسلام عزت دادند را فراموش نمی کنیم و کسی که به این ارزش ها خیانت کند در دنیا و آخرت باید پاسخگو باشد.


وی با بیان اینکه مسئولان باید تلاش کنند تا مسیر درست را به مردم نشان دهند خاطرنشان کرد: امروز فقط نسل اول انقلاب نیست که در عرصه های مختلف حضور دارند بلکه نسل های جدید نیز در عرصه های مختلف حضور فعال دارند.


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند تا مردم را از معنویت دور کند بیان کرد: حضور همه جانبه مردم در مساجد و تکایا دشمن را مأیوس می کند و ملتی که حسین دارد دارای عزت و جایگاه بزرگی است و دشمن نیز نمی تواند کاری انجام دهد.


انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان