به گزارش لنگرخبر، سردار محمدعلی حق بین شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای گالشکلام لنگرود با اشاره به اینکه ملت ایران با تأسی از نهضت عاشورا و با رهبری امام خمینی (ره)، انقلابی برپا کرد که الگویی برای مستضعفان و مظلومان عالم شد اظهار کرد: تلاش ابرقدرت ها این است که مسلمانان را به جان هم بیندازد و سود خود را ببرد.

وی با تأکید بر اینکه باید مساجد به عنوان اصول عزاداری در محوریت برنامه ها باشد بیان کرد: محوریت مساجد برای عزاداری رمز وحدت بین مسلمانان است چراکه مسجد پایگاه اصلی دین است و دشمن به دنبال دور کردن مردم و علی الخصوص جوانان از مسجد هستند.

فرمانده لشکر 16 قدس گیلان با بیان اینکه تلاش دشمن در شکل دهی گروه های تروریستی یکی از مظاهر تفرقه افکنی بین مسلمانان است گفت: امروز برخی به دنبال به وجود آوردن شادی های کاذب به هر قیمتی هستند.

وی با اذعان به اینکه اگر در جامعه ای گناه زیاد شود آن جامعه به سرمنزل مقصود نمی رسد تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال ضربه زدن به ارزش های دینی ما و تغییر سبک زندگی مردم است و ازآنجایی که در همه عرصه ها از دشمنان جلوتر هستیم و دشمنان نیز به خوبی به این موضوع واقف هستند، بنابراین برای دستیابی به منافع خود هرکجا و در هر عرصه ای که لازم باشد برنامه های خود را طراحی می کنند.

حق بین با بیان اینکه در هر مقطع از تاریخ با رهبری امام و رهبر معظم انقلاب توطئه های دشمن نقش بر آب شد گفت: هیچ کدام از مشکلات سبب عقب نشینی مردم نشد و همگان قاطعانه پشت رهبر خود ایستادند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان