به گزارش لنگرخبر، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود در مراسم بازگشایی مدارس این شهرستان که به صورت نمادین در دبیرستان شهید املاکی لنگرود برگزار شد اظهار کرد: شهرستان لنگرود با حضور معلمان فرهیخته و دانش آموزان مستعد از جایگاه مطلوبی در سطح استان برخوردار است .



وی با تأکید بر حفظ روحیه خودباوری و اعتمادبه نفس در نسل جوان جامعه افزود: دشمن در حادثه تروریستی اهواز به دنبال تضعیف روحیه خودباوری و امید در جوانان است اما دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند که برای همیشه این آرزو را به گور خواهند برد.



محمد رنجبر گفت: اقدامات تروریستی نشانه ضعف دشمنان نظام است و ما آرامش کشورمان را که مدیون خون پاک شهدا و رهبری فرزانه انقلاب هستیم، حفظ خواهیم کرد.



[gallery columns="1" size="large" ids="100784,100785,100786,100787"]



مدیر آموزش وپرورش لنگرود نیز در این مراسم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان اظهار کرد: لنگرود از موفق ترین شهرهای گیلان است که این امر مدیون همکاری و همدلی همه دستگاه های اجرایی شهرستان است.



وی با بیان اینکه کاروان بزرگ علمی کشور امروز در سراسر کشور به راه افتاده است افزود: مدیریت این کاروان بزرگ علمی با مجموعه آموزش وپرورش است.



جمشید لاهوتی با اشاره به اهمیت ایجاد فضای معنوی در روز اول مهر در مدارس شهرستان گفت: ماه مهر و هم زمانی آن با محرم حسینی (علیه السلام)، پیام جوانمردی و آزادگی برای نسل جوان ایران اسلامی به ارمغان می آورد.



مدیر آموزش وپرورش لنگرود با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۵۰۰ دانش آموز لنگرودی در سال تحصیلی جدید در ۱۵۱ مدرسه به تحصیل می پردازند تصریح کرد: جشن شکوفه ها برای دانش آموزان کلاس اول ابتدایی و جشن غنچه ها برای نوآموزان دوره پیش دبستانی نیز دیروز برگزار شد که امسال دو هزار و ۵۰۰ کلاس اولی و پیش دبستانی در مدارس شهرستان حضور دارند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : ISKF

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان