به گزارش لنگرخبر، کمیل لاهوتی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از نیروهای آتش نشان شهرداری چاف و چمخاله گرامیداشت خاطره شهدای پلاسکو اظهار کرد: ۱۲۵ نخستین شماره ای است که شهروندان در مواجه با خطر با آن تماس می گیرند و با مشاهده آتش نشانان احساس آرامش و امنیت می کنند.

وی با بیان اینکه خانواده های نیروهای آتش نشان سهم بسزایی در موفقیت آنان بر عهده دارند افزود: آتش نشانی یکی از مشاغل سختی است که زمان و مکان مشخصی ندارد و نیروی آتش نشانی باید در همه ساعات شبانه روز آماده باش باشد که صبر خانواده های آنان قابل تقدیر است.

شهردار چاف و چمخاله با بیان اینکه آتش نشانان باهدف نجات جان و مال انسان ها از جان خود گذشت می کنند تصریح کرد: روحیه قهرمانی و ایثار را می توان در چهره تک تک آتش نشانان مشاهده کرد که چگونه با دلاوری برای مهار حریق یا حوادث دیگر وارد میدان می شوند.

لاهوتی گفت: جوانمردی و ایثارگری آتش نشانان در نوع کار و عملکرد آن ها مشهود است زیرا در حوادث، زمانی که همگان از حادثه می گریزند این آتش نشانان هستند که به دل حادثه می زنند تا جان و مال مردم را از حوادث نجات دهند.

وی با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ ایمنی دغدغه اصلی همگان باشد خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در ایمنی، به ایمنی شهر سرعت می دهد و انتظار داریم ایمنی یکی از مطالبات شهروندان باشد تا در زمان حوادث آتش نشانان نیز با سرعت بیشتری به کار خود بپردازند.

[gallery columns="1" size="large" ids="100899,100900,100901,100902,100903,100904,100905"]

انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان