کمیل بائوج لاهوتی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به جلسه امروز با کارکنان و اعضای شورای شهر چاف وچمخاله اظهار کرد: کارشناسان هواشناسی گیلان از پنج شنبه برای شرق گیلان بارندگی، آب گرفتگی معابر و بروز سیل را پیش بینی کرده اند که اوج آن نیز جمعه جاری است که مدیریت بحران شهرداری چاف وچمخاله برای خدمت به شهروندان از هم اکنون آماده باش هستند.
وی با اعلام آمادگی آتش نشانی و سایر سازمان های خدمات رسانی افزود: مدیریت پسماند شهرداری در این چند روز تلاش کرده شهر را به طور مناسب تمیز نگه داشته و دریا و حاشیه رودخانه را نیز از زباله ها پاک کند.
شهردار چاف وچمخاله با اشاره به استقرار چند گروه در نقاط پرخطر برای مقابله با سیلاب گفت: در این راستا پنج کامیون، شش عدد بیل بکهو، گریدر و لودر، ۴۰ نیروی انسانی و نیروهای آتش نشانی برای بازگشایی معابر و رفع آب گرفتگی در سطح شهر آماده باش هستند.
لاهوتی با بیان اینکه وضعیت رودخانه ها به طور مداوم و لحظه ای رصد می شود خاطرنشان کرد: طی برنامه ریزی های انجام شده تلاش می شود تا شهروندان با مشکل مواجه نشوند.
وی با اذعان به اینکه هماهنگی های لازم برای اسکان اضطراری در سالن های ورزشی انجام شده است تصریح کرد: هماهنگی های لازم با بخش های خصوصی در رابطه با استفاده از ماشین آلات موردنیاز و نیروهای مردمی برای بازگشایی معابر صورت گرفته تا در صورت بروز بحران به کمک شهرداری بیایند.
وی از همه مهمانان و شهروندان چاف وچمخاله درخواست کرد تمام همکاری لازم در مورد پاکیزه نگه داشتن شهر و زباله ها را داشته باشند تا کمتر شاهد گرفتگی جداول آب باشیم.
انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان