سید رضا جواد پور دقایقی قبل در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به خسارت های بارش باران طی دو روز اخیر در این شهرستان اظهار کرد: در معابر سطح شهر لنگرود آب گرفتگی وجود دارد و در پی آن تردد وسایط نقلیه به کندی صورت می گیرد.



وی با بیان اینکه به همراهی پلیس راهور و راهداران ترافیک در سطح شهرستان شد افزود: همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به جلسه پیشین در حال خدمت رسانی به مردم و برگرداندن شرایط به حالت اولیه هستند.



رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان لنگرود از برقراری همه تأسیسات آب و برق و گاز در شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: شدت بارش ها و به راه افتادن سیل به تأسیسات زیربنایی لنگرود آسیب وارد نکرده است.



فرماندار لنگرود با اشاره به تخریب کامل یک دهنه پل در لات لیل بخش اطاقور لنگرود بیان کرد: پل کیازنیک مواصلاتی مابین لات لیل بخش اطاقور لنگرود و املش به صورت کامل از وسط تخریب شده و قابل استفاده نیست.





جواد پور از قطع ارتباطی چند محور مواصلاتی جاده ای در سطح شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: راه های قطع شده شهرستان به کمک راهداران و نیروهای مردمی در حال بازگشایی هستند.



وی با اشاره به خسارت های سیل به بنگاه های تجاری و مسکونی افزود: برخی از مغازه های شهرستان لنگرود با توجه به شدت بارش ها و پیشروی آب دچار آب گرفتگی شده اند.



فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان لنگرود با اذعان به معرض تخریب بودن پل رودخانه شلمان رود گفت: این پل در پی جریان طغیانی آب رودخانه در معرض تخریب قرارگرفته است.





جواد پور با اشاره به حضور مستمر و ساعی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان لنگرود تصریح کرد: همه اعضای ستاد مدیریت بحران لنگرود اعم از دستگاه های اجرایی، خدماتی، امدادی و انتظامی در سطح مناطق سیل زده و بحرانی شهرستان حضور دارند و در عادی کردن شرایط شهرستان نقش آفرینی می کنند.



وی با بیان اینکه سیل اخیر لنگرود تاکنون بدون تلفات جانی بوده اظهار کرد: از میزان خسارت های شهرستان در پی سیل اطلاعاتی در دسترس نیست و این اطلاعات پس از عادی شدن شرایط ارزیابی و به اطلاع عموم خواهد رسید.



فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به تعطیلی برخی از مدارس شهرستان در پی جاری شدن سیل گفت: مدارس ابتدایی بخش اطاقور و شهر لنگرود به دلیل جاری شدن سیل و برای جلوگیری از خطرات احتمالی تعطیل اعلام شده اند.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان