به گزارش لنگرخبر، محمدباقر نوبخت در بازدید از مناطق سیل زده گیلان وارد لنگرود شد و میزان خسارت های وارد به زیرساخت های این شهرستان در پی بارش شدید باران را از نزدیک بررسی کرد.

معاون رئیس جمهور در بازدید خود از این شهرستان با هیئت همراه و مسئولان شهرستانی از پروژه جمع آوری آب های سطحی در مرکز شهر بازدید کرد.

عملیات اجرایی این پروژه از تابستان جاری آغاز شد که طول این پروژه دو کیلومتر بوده و بااعتبار اولیه چهار میلیارد تومان توسط شهرداری لنگرود در حال انجام است.

معاون رئیس جمهور در حاشیه بازدید از پروژه جمع آوری آب های سطحی لنگرود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیل اخیر به مردم، اموال شخصی و زیربناهای شهری خسارت وارد کرده است اظهار کرد: طبق دستور رئیس جمهور برای ارزیابی و هر نوع کمک به مردم خسارت دیده در سیر اخیر به استان های شمالی سفرکرده ام.

وی گفت: تلاش می کنیم که تا جای ممکن بخشی از خسارت وارده ناشی از سیلاب به مردم و ابنیه را جبران کنیم.

محمدباقر نوبخت با اشاره به لزوم شناخت مشکلات و مدیریت در زمان بحران ها افزود: برداشت های صورت گرفته از جنگل و ساخت وسازها بدون اصول فنی می تواند یکی از دلایل رقم خوردن این خسارت ها باشد.

فرماندار شهرستان لنگرود نیز با اشاره به خسارت های وارده از سیل اخیر در این شهرستان اظهار کرد: تأسیسات آب، برق و گاز، زمین و محصولات کشاورزی و 245 آسیب در سیل اخیر دچار خسارت هایی شدند.

سید رضا جوادپور با بیان اینکه میزان خسارت وارده 14 میلیارد تومان برآورد شده است افزود: 11 پل، آسفالت و شانه های خیابان ها نیز در شهرستان دچار خسارت شدند که در اولین فرصت نسبت به بازسازی آن ها اقدام می شوند.

انتهای پیام/


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان