غلامرضا منصفی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره آماده شدن مردم برای اربعین حسینی اظهار کرد: پیاده روی اربعین حسینی بزرگ ترین تجمع بشری و نماد وحدت مسلمین است و امروز شاهد هستیم که میلیون ها انسان با پای پیاده از نجف اشرف به سوی کربلا رهسپار می شوند.



وی از استقرار موکب لنگرود در نجف اشرف مقام امام زین العابدین (ع) جنب صحن مطهر فاطمه زهرا (سلام الله علیها) خبر داد و افزود: خدمات دهی موکب لنگرود در نجف اشرف از 28 مهرماه آغاز می شود و تا 10 آبان ماه به زائران حسینی خدمات دهی می کند.



مدیر اجرایی موکب لنگرود در نجف اشرف گفت: امسال بیش از 60 نیروی انسانی در اکیپ های مختلف آشپزی، امداد و نجات، خدمات، تدارکات، حفاظت و امنیت، فرهنگی و ایستگاه صلواتی به ارائه خدمات به زائران می پردازند.



منصفی با اشاره به پذیرایی بیش از دو هزار زائر در هر وعده غذایی بیان کرد: با توجه به اینکه موکب لنگرود در ورودی شهر نجف استقرار دارد علاوه بر سه وعده غذایی، امسال ایستگاه صلواتی ۲۴ ساعته به زائران حسینی (ع) سرویس می دهد.



وی با اشاره به نیازهای موکب جهت پذیرایی از زائران حسینی تصریح کرد: برنج، مرغ، گوشت، کلوچه، آب معدنی دارو و تجهیزات اولیه پزشکی، پتو، لوازم گرمایشی و غیره ازجمله نیازهای موکب است که بخش قابل توجهی از آن ها با مشارکت خیرین و دستگاه های دولتی تأمین شده است و مردم نیز می توانند در این امر خیر شرکت داشته باشند.



مدیر اجرایی موکب لنگرود در نجف اشرف با اشاره به روش های کمک های نقدی و غیرنقدی مردم به موکب گفت: شهروندان می توانند کمک های نقدی خود را به کانکس ستاد اربعین در میدان شهر ، مسجد جامع، مسجد شهدا (امینی)، کارخانه برنج کوبی جنابی در شلمان و دفتر ستاد عتبات و عالیات لنگرود در جاده کمربندی تحویل دهند.



منصفی خاطرنشان کرد: خیران می توانند کمک های نقدی خود را نیز به شماره حساب مشترک بانک انصار 1-8290505-38-2933 یا شماره کارت 6273811123480250 واریز کنند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان