به گزارش لنگرخبر، مراسم استقبال از سامان رضی پاراوزنه بردار گیلانی و دارنده مدال برنز دسته منفی 107 کیلوگرم بازی های آسیایی جاکارتا با حضور کم رنگ مسئولان شهری و استانی برگزار شد، در این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود، رئیس بهزیستی لنگرود، خانواده ورزشکار و جمعی از دوستان و هواداران وی حضور داشتند. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود با اشاره به کسب دو مدال توسط ورزشکاران لنگرود دربازی های پاراآسیایی جاکارتا به خبرنگار فارس اظهار کرد: مهری فلاحی به همراه تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان موفق به کسب مدال نقره و سامان رضی در رشته وزنه برداری موفق به کسب مدال برنز دربازی های پاراآسیایی جاکارتا شدند که هر دو از نمایندگان لنگرود در تیم ملی بودند.

ناصر شهدی بابیان اینکه ورزشکاران گیلانی موفق به کسب سه مدال دربازی های پاراآسیایی جاکارتا شدند افزود: هشت ورزشکار از استان گیلان در قالب تیم های ملی کشورمان در رشته های والیبال نشسته بانوان و مردان، دوومیدانی، دوچرخه سواری، تیراندازی و بوچیا به جاکارتا اعزام شده که ورزشکاران لنگرودی موفق به کسب دو مدال این بازی ها شدند.

پاراوزنه بردار گیلانی با اشاره به کسب مدال برنز دربازی های پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: در این مسابقات با زدن وزنه 235 کیلوگرمی موفق به کسب مدال برنز شدم، رکوردی که در جاکارتا ثبت کردم پنج کیلوگرم بالاتر از رکورد بازی های پاراآسیایی اینچئون است.

سامان رضی با اشاره به رقابت نزدیک وزنه برداران وزن منفی 107 کیلوگرم بیان کرد: پیش ازاین قرار بود در وزن منفی 97 کیلوگرم در جاکارتا وزنه بزنم ولی به دلیل آینده نگری و در پیش بودن پاراالمپیک 2020 در یک وزن بالاتر مسابقه دادم.

وی با بیان اینکه انتظار کسب مدال طلا در جاکارتا را داشت تصریح کرد: کمتر از سه ماه از حضورم در وزن منفی 107 کیلوگرم می گذرد و رکوردهایی که در این مسابقات زدم بالاتر از پاراآسیایی اینچئون بود، از کسب مدال برنز راضی نیستم ولی از وزنه ای که ثبت کردم رضایت دارم. وی با اذعان به استقبال ضعیف مسئولان شهری و استانی افزود: جز خانواده، دوستان و رفقایم مورد استقبال قرار نگرفته ام، بیش از 10 مسابقه بین المللی معتبر شرکت داشته ام و در هیچ یک از این مراسم، مسئولان شهر و استانم نظیر نمایندگان شهرم در شورای شهر و مجلس، فرماندار و سایر مسئولان شهری در مراسم استقبالم حضور پیدا نکردند.

به گزارش لنگرخبر، سامان رضی پاراوزنه بردار گیلانی تیم ملی کشورمان در دسته منهای 107 با ثبت رکورد 235 کیلوگرم دربازی های پاراآسیایی جاکارتا به مدال برنز دست یافت.

[gallery columns="1" size="large" ids="101234,101235,101236,101237,101238,101239,101240"]

انتهای پیام/


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان