به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر و به نقل از تسنیم،  "سرگئی ریابکوف" معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با خبرگزاری «نووستی» اعلام کرد که مقامات مسکو دیدگاه کاملا منفی نسبت به تشدید جدید تحریم های آمریکا علیه تهران دارند. به گفته وی، در واقع هیچ چیز نمی تواند مانع از ادامه اقدامات واشنگتن در اعمال فشار بر کشورهای که از آنها رضایت ندارد، شود.

ریابکوف گفت: «به رغم آنکه این برخورد با چه کشوری و به چه دلایلی باشد، ایالات متحده تحریم های یک جانبه خود را اعمال می کند. ولی مواضع ما در قبال این برخورد کاملا منفی است. تحریم های یکجانبه و غیرمعمول که به عنوان یک سلاح برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی به کار گرفته می شود، برای ما غیرقابل قبول بوده و مواضع ما نسبت به آن کاملاً مشخص است. ما شاهد هستیم که  هیچ چیز نمی تواند مانع از آن شود که واشنگتن از اعمال فشار بر کشورهای که اقداماتشان مورد رضایت آنها قرار ندارد، از جمله ایران، دست بردارند.»

معاون وزیر خارجه روسیه یادآور شد که طرف روسی درچنین شرایطی به همکاری های کاری و عادی خود با همتایان ایرانی خود در طیف وسیعی از مسائل، از جمله در زمینه همکاری های عملی در عرصه های مختلف، گفت وگوهای سیاسی و همکاری ها در عرصه بین المللی ادامه می دهد.

لازم به یادآوری است که وزارت خزانه داری آمریکا شب گذشته تحریم هایی را علیه 20 شرکت و ساختار بانکی در ایران اعمال کرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان