به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر ، غلامرضا منصفی با اشاره به اعزام خادمان و ارسال لوازم و تجهیزات غذایی و دارویی به نجف اشرف اظهار کرد: هفت دستگاه تریلر، کامیون، نیسان و کامیونت حامل نذورات غیر نقدی مردم شهرستان لنگرود برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی (ع) به موکب این شهرستان در نجف اشرف اعزام شد.

وی با اشاره به انواع نذورات مردم گفت: هدایای مردمی نقدی و غیر نقدی شامل برنج، مرغ، گوشت، کیک، آب معدنی و لوازم گرمایشی و غیره به ارزش حدود چهار میلیارد ریال است.

مدیر اجرایی موکب لنگرود در نجف اشرف با بیان اینکه محل استقرار موکب این شهرستان در نجف اشرف انتهای صحن حضرت فاطمه زهرا (س)، جنب ستاد بازسازی عتبات عالیات، مقام امام زین العابدین(ع) است افزود: موکب لنگرود از هفت روز قبل از اربعین و سه روز بعدازآن از زائران امام حسین (ع) پذیرایی می کند.

منصفی با اشاره به اعزام خادمان به موکب لنگرود در نجف بیان کرد: امسال 60 نیروی انسانی در اکیپ های مختلف آشپزی، امداد و نجات، خدمات، تدارکات، حفاظت و امنیت و ایستگاه صلواتی به ارائه خدمات به زائران می پردازند.

وی با اشاره به پذیرایی بیش از دو هزار زائر در هر وعده غذایی تصریح کرد: با توجه به اینکه موکب لنگرود در نزدیکی حرم امام علی(ع) استقرار دارد علاوه بر سه وعده غذایی، امسال ایستگاه صلواتی ۲۴ ساعته به زائران حسینی (ع) سرویس می دهد.

مدیر اجرایی موکب لنگرود در نجف اشرف از مردم خواست در صورت صلاحدید و مشارکت در خدمت به زائران حسینی هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به کانکس ستاد بازسازی عتبات عالیات واقع در میدان اصلی لنگرود یا شماره حساب مشترک (به نام های منصفی و جنابی) 1-8290505-38-2933 یا شماره کارت 6273811123480250 واریز کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان