به گزارش لنگرخبر، فرهاد دلق پوش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تکذیب خبر افزایش قیمت نان اظهار کرد: طرح بحث افزایش 40 درصدی قیمت نان از سوی رئیس اتحادیه نانوایان رشت در رسانه ها اشتباه بوده و باعث التهاب بازار می شود.

وی با انتقاد از رئیس اتحادیه نانوایان کلان شهر رشت افزود: در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی نباید با مصاحبه های این گونه، افکار عمومی و بازار ملتهب شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با تأکید بر اینکه اتحادیه ها در جایگاهی قرار ندارند که در رابطه با افزایش قیمت ها اظهارنظر کنند گفت: اتحادیه ها فقط می توانند درخواست قانونی خود را به کمیسیون نظارت استان و دبیرخانه تنظیم بازار استان ارائه کنند و منتظر بررسی نتایج آن باشند.

دلق پوش با اشاره به اینکه طرح موارد غیر کارشناسی باعث تشویش اذهان عمومی و سلب آرامش مردم می شود بیان کرد: مسئله قیمت نان، در شرایط کنونی کشور موضوعی حساس است.

وی با اشاره به اینکه هرگونه تغییر در قیمت نان با هماهنگی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام می شود تصریح کرد: بحث قیمت گذاری نان و تصمیماتی که در این خصوص گرفته می شود، تابع قوانین و ضوابط کشوری و متأثر از آنالیز کارشناسی دقیق و افزایش کمی و کیفی نان است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان