به گزارش لنگرخبر، دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم به منظور حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مسیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهر تا میدان انقلاب اسلامی را طی و با سردادن شعارهای ضد استکباری انزجار خود از آمریکا و اسرائیل اعلام کردند و به جهانیان گفتند تا آخرین قطره جان پای انقلاب خود ایستاده اند.

فرماندار شهرستان لنگرود در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان با بیان اینکه ویژگی استکبار جهانی ظلم و جنایت است اظهار کرد: ۱۳ آبان در کشور نماد استکبارستیزی و نماد زور و جنابت های استکبار به رهبری آمریکا در ایران و جهان است که اقشار مختلف مردم در این روز انزجار خود را از آمریکای جنایت خوار اعلام می کنند.

وی با اشاره به لزوم مبارزه با استکبار و حمایت از مظلوم گفت: استکبار یعنی قدرت هایی در دنیا فکر می کنند با پول و سلاح و تبلیغات رسانه ای که دارند می توانند به خود اجازه دهند که در امور دیگر کشورها دخالت کنند.

سید رضا جوادپور با بیان اینکه دشمنان هر قدرتی داشته باشند درنهایت مجبور به عقب نشینی خواهند شد تصریح کرد: آمریکا برای حفظ شاه امام خمینی را در سال 1343 در تاریکی شب از ایران به ترکیه تبعید کرد و فکر کرد پیروز شده است اما سال های بعد در ۱۲ بهمن 1357 امام خمینی با استقبال میلیون ها مردم وارد کشور شد.

وی با اذعان به اینکه ملت ایران همیشه در مقابل جنایت های آمریکا مقاومت کردند و هیچ گاه مرعوب تهدیدات آمریکا نشد افزود: استکبار هشت سال جنگ تحمیلی را به کشور تازه انقلاب کرده تحمیل کرد و صدام را تا دندان مجهز کردند ولی بازهم نتوانست حتی هشت متر از خاک ایران را تصرف کند و ملت ایران به رهبری امام خمینی و مقاومت پیروز شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با اشاره به حق صلح آمیز هسته ای ایران بیان کرد: آمریکایی ها و اروپا می گفتند که ایران نباید به انرژی هسته ای دست یابد ولی بعد از سال ها مذاکره و مقاومت این حق برای ایران در جهان به رسمیت شناخته شد و آمریکا یک بار دیگر شکست خورد.

جوادپور با بیان اینکه آمریکا درصدد است که ملت ایران را در فشار قرار دهد خاطرنشان کرد: همه نقشه های آمریکا از اول انقلاب تاکنون با مقاومت و ایستادگی مردم از بین رفت و از نیروهای مسلح و ولایت فقیه حمایت و دفاع کردند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه شرط غلبه بر آمریکا و استکبار اتحاد و انسجام ملت ایران است گفت: راهپیمایی باشکوه امروز ملت ایران نشان داد که این ملت مرعوب تهدیدهای آمریکا نمی شوند و به زودی آمریکا شکست دیگری را در  کارنامه ننگین خود ثبت خواهد کرد.

مردم با حضور گسترده خود دشمن را مأیوس می کنند

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود نیز با اشاره به رخدادهای مختلف در طول تاریخ انقلاب اظهار کرد: در طول تاریخ ایران حوادث و رخدادهای بسیاری به وقوع پیوسته که هرکدام سرفصل مهم و سرنوشت سازی در تاریخ انقلاب و مبارزات ملت ایران علیه استبداد است.

حسن فیضیان با بیان اینکه تبعید حضرت امام، 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی از اهم وقایع در طول انقلاب است گفت: در همه این رخدادها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم ردپای استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا به چشم می خورد.

وی با اذعان به اینکه راهپیمایی 13 آبان فرصت خوبی برای بیان و تشریح جنایت های آمریکا علیه ایران و انقلاب است افزود: 13 آبان روز تجلی شجاعت و غیرت انقلابی است که این راهپیمایی نمونه بارز وحدت بین مردم و مسئولین است و مردم با حضور گسترده خود دشمن را مأیوس می کنند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان