مسوول سازمان جامعه زنان سپاه قدس استان گیلان از برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قرآنی خواهران بسیجی کشور به میزبانی گیلان خبر داد.

بیست و یکمین دوره مسابقات قرآنی خواهران بسیجی کشور در چمخاله لنگرود از صبح امروز آغاز شد.





'لعیا علی نژاد' عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این مسابقات از تاریخ 21 تا 24 شهریورماه جاری برگزار می شود.



وی اظهار کرد: در بیست و یکمین دوره مسابقات قرآنی خواهران بسیجی سراسر کشور، 300 نفر از حافظان و قاریان خواهر حضور دارند.



مسوول سازمان جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در اردوگاه شهید میرزاکوچک خان چمخاله لنگرود برگزار خواهد شد، گفت: خواهران بسیجی در رشته های حفظ جزء 30 تا حفظ کل قرآن کریم، مفاهیم و قرائت با هم به رقابت خواهند پرداخت.



وی ادامه داد: این دوره از مسابقات، مرحله کشوری مسابقات سراسری خواهران بسیجی در سال 92 است که به میزبانی گیلان برگزار می شود.



علی نژاد یادآور شد: برگزاری محفل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه و مسابقات فرهنگی، حضور بر سر قبر میزراکوچک خان جنگلی روحانی مبارز گیلانی، بازدید از بام سبز و تله کابین لاهیجان و ... از جمله برنامه های حاشیه ای این دوره از مسابقات است.



وی اضافه کرد: مراسم افتتاح این دوره از مسابقات بیست و دوم شهریورماه در اردوگاه سردارجنگل چمخاله لنگرود و مراسم پایانی بیست و چهارم شهریور در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان