به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری ظهر امروز در یادواره ۲۳ شهید والامقام کیاکلایه لنگرود در مسجد امام حسین(ع) این محله با بیان اینکه ان شاءالله شهدا شافع ما در قیامت باشند اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ادامه انقلاب رسول الله است و به طورقطع آرمان های پیامبر در انقلاب حضرت امام استمرار دارد.

وی با بیان اینکه پیامبر در نهضتش دو هدف را دنبال می کرد گفت: به دست گرفتن سرزمین مکه برای ایجاد حکومت بزرگ و الهی و تشکیل حکومت اسلامی دو هدف بزرگ حضرت محمد (ص) بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه امام خمینی (ره) برای تصاحب خاک اقدام نکرد بلکه تفکر انقلابی را در مردم ایران به وجود آورد افزود: یکی از اهداف انقلاب امام خمینی (ره) نیز ساقط کردن حکومت شاه و جایگزینی حکومت اسلام است که اهداف امام همان اهدافی است که پیامبر اعظم داشتند.

تسخیری با بیان اینکه با ایجاد حکومت و رأفت اسلامی خیلی از مخالفین به انقلاب اسلامی گرویدند خاطرنشان کرد: با استقرار حکومت پیامبر، حضرت محمد با سه گروه اشرافی گری و ثروتمندان، یهودیان و با مشکل مواجه شد و حکومت را دچار چالش می کردند که امروز هم این گروه ها انقلاب را تهدید می کنند.

وی با بیان اینکه اشرافی گری یکی از چالش ها و مشکلات موجود انقلاب اسلامی است که گریبان گیر کشور شده تصریح کرد: برخی با تفکر اشرافی گری به بدنه نظام نفوذ کرده اند درحالی که فرمایش همیشگی امام خمینی (ره) و امام خامنه ای پرهیز از اشرافی گری بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از روز اول انقلاب تاکنون یهودیان با کشور دچار چالش بودند گفت: رهبری فرمودند روسای جمهوری گذشته آمریکا خواب نابودی انقلاب را به گور بردند و کفنشان پوسیده است و ترامپ هم به همین مصیبت دشوار می شود و انقلاب روزبه روز قدرتمندتر می شود.

تسخیری با بیان اینکه آمریکا برای انقلاب چالش بزرگی است ولی خطر جدی نیست افزود: چالش مهم و خطر جدی انقلاب اسلامی که باید بدان توجه بیشتر شود خطر منافقین است.

وی با اذعان به اینکه خطر نفوذ و نفاق بر بدنه انقلاب خطر جدی است گفت: تفکر لیبرالی خطری است که به جان انقلاب اسلامی افتاده است و باعث می شود امام حسین شهید را یک مرده تلقی کنند و امام خمینی را به موزه تاریخ ببرند و حتی مدافعان حرم را به گونه دیگری تعریف کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تفکری که ملتش را رها کند و به دلیل وابستگی به غرب تکیه کند خطرناک است خاطرنشان کرد: خون امام حسین (ع) احیاگر حکومت رسول الله بود و اگر واقعه کربلا نبود هیچ اثری از اسلام نبود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان