به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالجواد شمس الدین عصر امروز در یادواره ۳۳ شهید والامقام محله آنسرمحله این شهرستان با بیان اینکه اگر بعثت انجام نمی شد هیچ اثری از انسانیت و کمالات در حال حاضر باقی نمی ماند اظهار کرد: خداوند دین را برای تعالی انسان توسط پیامبر اکرم (ص) برای بشریت ارسال کرد تا جامعه از جاهلیت دور شود.



وی با بیان اینکه انسان هایی مانند مقداد، سلمان و عمار نمونه ای از ثمره کار پیامبر هستند گفت: هیچ نعمتی بالاتر از نعمت دین برای بشریت فرستاده نشده است و انسان ها باید قدردان آن باشند.



امام جمعه بندرانزلی با اذعان به اینکه خدا دین را به هرکسی نمی دهد و هر کس لیاقت آن را ندارد از آن بی بهره است افزود: انقلاب اسلامی نیز تداوم حکومت اسلامی پیامبر است و از روز اول انقلاب تاکنون هجمه های زیادی علیه انقلاب صورت گرفت که یکی پس از دیگری با حضور مردم خنثی شد.



[gallery columns="1" size="medium" ids="101734"]



شمس الدین با اشاره اینکه پیامبر راه سربلندی انسان را پیش روی انسان ها قرار داد بیان کرد: برخی هنوز هم به دنبال این هستند که مسیر انقلاب و ولایت را به سمت مسیر طاغوت و شیطان برگردانند و همه باید نسبت به این موضوع هوشیار باشیم.



وی با بیان اینکه شهدا برای حفظ و ثبات انقلاب سینه سپر کردند تصریح کرد: متأسفانه عمل و رفتار برخی مسئولین به گونه ای است که آب به آسیاب دشمن می ریزند و ارزش ها زیر پا گذاشته می شود.



[gallery columns="1" size="medium" ids="101736"]

امام جمعه بندرانزلی با اشاره به توطئه های دشمن از طریق جنگ روانی در فضای مجازی بیان کرد: دشمن تلاش می کند از همه رسانه ها برای مأیوس کردن مردم از راهی که ۴۰ سال آمده اند استفاده کند.



شمس الدین با بیان اینکه انقلاب اسلامی از نعمت رهبری و ولایت فقیه برخوردار است که دیگر کشورها از آن بی بهره هستند افزود: نوک حمله دشمنان در چند دهه اخیر به سمت ولی فقیه است تا ارتباط مردم و رهبری را سست کنند.



وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند تا ذهن مردم را به سمتی سوق دهد که همه کم وکاستی های مسئولین به پای رهبر نوشته شود گفت: خون شهدا مایه عزت و شرافت مردم و انقلاب است و اگر یاد شهدا زنده بماند در حقیقت انقلاب زنده مانده است.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان