به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی ظهر امروز در جمع عزاداران در مسجد امام حسین (ع) این شهر با بیان اینکه ان شاالله خدا توفیق دهد تا همه ما در مسیر ولایت و امامت قدم برداریم و ثابت قدم باشم اظهار کرد: شهدا با خون خود باعث شدند تا علاوه بر پایداری انقلاب اسلامی امروز بتوانیم برای ائمه اطهار مراسم عزاداری برگزار کنیم کاری که در زمان طاغوت جلوی آن گرفته می شد.

وی با بیان اینکه خاطرات شهدا و دوران دفاع مقدس باید چاپ و در اختیار مردم قرار بگیرد گفت: مطالعه خاطرات شهدا موجب الگو گیری جوانان و نسل جدید و جلوگیری از تحریف دوران دفاع مقدس توسط دشمنان می شود.

وزیر سابق اطلاعات آن چیزی انقلاب را نگه داشته و جلو برده روحیه شهادت طلبی و مبارزه با استکبار است افزود: بسیاری از کشورهای دنیا از انقلاب اسلامی و جوانان کشور الگو می گیرند و موج بیداری اسلامی در دهه گذشته استمرار انقلاب در اروپا و آمریکا و کل جهان است.

مصلحی با اذعان به اینکه خدا در قرآن می فرمایند شهدا زنده هستند تصریح کرد: جوانان حداقل با یکی از شهدا رفیق شود و آنگاه اثر و مدیریت شهید در زندگی خود را مشاهده می کنند آنگاه به زنده بودن شهدا ایمان می آوریم.

وی با بیان اینکه همه طراحی دشمن این است تا با استفاده از تجربیات گذشته اش مسیری که شهدا در جلوی ما گذاشته اند را ببندد که آن مسیر، مسیر انقلاب اسلامی است گفت: منشأ افول آمریکا که رهبری در سخنرانی های خود اشاره کردند از روی فضاسازی نیست بلکه دلیل علمی دارد و آن وجود انقلاب اسلامی است.

وزیر سابق اطلاعات با اذعان به اینکه آمریکا هرلحظه از انقلاب اسلامی آسیب می بیند افزود: آمریکا در سال 88 با راه اندازی و پشتیبانی از فتنه 88 قصد براندازی انقلاب را داشت که کارآمدی انقلاب مانع شد و در فتنه های جدید به دنبال این است که ردی از خود بر جای نگذارد تا بتواند موفق شود.

مصلحی با اشاره به توطئه های همیشگی استکبار علیه انقلاب اسلامی بیان کرد: دستگاه های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی 6 برنامه برای مقابله با انقلاب اسلامی را در حدود پنج سال پیش طراحی کردند که برای اجرای آن تلاش می کنند و در کمال تأسف عوامل داخلی آن ها و نفوذی ها همراه آنان هستند.

وی با بیان اینکه دشمن با کمک عوامل نفوذی به دنبال تحقق 6 برنامه طراحی شده خود است خاطرنشان کرد: خروج از برجام یکی از برنامه های طراحی شده دشمن است که در صورت حضور اوباما به جای ترامپ هم این برنامه ها دنبال گیری می شد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه ایجاد نارضایتی عمومی دومین طرح استکبار علیه انقلاب است تصریح کرد: آمریکا همیشه اعلام کرده که با تحریم ها ایران را به زانو درمی آورد ولی به عنوان فردی که درگذشته مسئولیت اطلاعات در کشور را داشتم و در زمینه های اقتصادی نیز اطلاعاتی دارم عرض می کنم که اثر تحریم ها بر کشور حدود 15 تا 20 درصد است و بقیه هیچ ربطی به تحریم ها ندارد.

مصلحی با بیان اینکه انتقاد سازنده موجب پیشرفت و توسعه می شود خاطرنشان کرد: بالا بردن قیمت ارز سومین برنامه بود که در چند وقت اخیر با نقش عوامل داخلی تأثیر آنان را مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه افزایش تورم در کشور چهارمین طرح و برنامه است گفت: متوقف کردن تمام برنامه های هسته ای پنجمین و ششمین برنامه دشمن به چالش کشیدن کل نظام است که در حال اجرای آن هستند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به توجه به نقش فضاسازی دشمن علیه انقلاب بیان کرد: همه دستگاه ها در کشور مسئول و متولی مشخصی دارند ولی دشمن با برنامه های خود ذهن مردم را به سمتی می برد که ریشه همه مشکلات کشور را از دید رهبری و ولی فقیه ببیند و کسی با مسئولین دستگاه ها مطالبه گری نکنند.

مصلحی با بیان اینکه دشمن با جنگ روانی مسیر مطالبه گری از مسئولان را به سمت رهبری منحرف کردند گفت: طراحی دشمن این است تا با فضاسازی، مطالبه گری از مسئولانی که وعده دادند را به سمت نظام و رهبری بکشانند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان