نباید در انتخابات فریب قفل ها را خورد

۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ۱۷:۳۴ چاپ کد خبر: 101781
به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم اشکوری عصر امروز در مراسم یادواره ۵۸ شهید والامقام انزلی محله لنگرود در مسجد قائمیه این شهر با بیان اینکه پیام خون شهدا برگرفته از آموزه های کربلا است اظهار کرد: انسان ها در دنیا با سه حقیقت جان، مال و اعتقادات مواجه هستند که در طول عمر خودشان همیشه در معرض سقوط و نابودی قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه در مواجهه خطر جان و مال، جان انسان در اولویت قرار دارد و باید انسان از ثروت خود بگذرد گفت: انسان باید در مواجه دین و جان و مال، از اعتقادات و دین خود با جان و مال خود دفاع کند و این کاری است که شهدا و مدافعان حرم انجام داده اند که نشان از دین داری انسان است .



مدیرکل اسبق اداره اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اذعان به اینکه شیعه واقعی در شرایط سخت از همه چیز خود برای حفظ دین می گذرد افزود: دین در مقابل مال و جان انسان بالاتر است البته جان انسان ارزشمند است و انسان اجازه نمی دهد تا انسان علیه جان خود اقدامی انجام دهد.



اشکوری با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) برای احیای دین بود تصریح کرد: رهبر انقلاب بارها به نهادها و ارکان مختلف فرمودند که افراد باید انقلابی باشند و انقلابی یعنی زمانی که دین و نظام درخطر است جان خود را فدا کند.



عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه اگر شهدا نبود ما نیز وجود نداشتیم گفت: برخی دم از مذاکره با دشمن می زنند ولی سؤال این است آیا با داعشی که معتقد است با کشتن تعدادی مسلمان وارد بهشت می شود هم می شود مذاکره کرد.



وی با بیان اینکه امکان حمله نظامی آمریکا علیه ایران وجود ندارد افزود: هر جا که انقلاب و انقلاب گری بود ما پیروز بودیم و با این روحیه در عرصه نظامی و امنیت در کشور پیروز هستیم ولی برخی از مدیران انقلابی نبوده و حاضر نیستند خود را فدای پایداری انقلاب کنند.



اشکوری مشکل کشور را در ولایت ناپذیری و انقلابی نبودن دانست و بیان کرد: اگر همه مدیران کشور انقلابی بودند وضعیت این نبود و هنوز هم برخی از وزرا در کاخ نشینی به سر می برند و عده ای در چادر زندگی می کنند.



عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با اشاره به هوشیاری رهبر معظم انقلاب در مسائل کشور و جهانی و جلوگیری از فتنه ها افزود: حل مشکلات کشور به دست مردم از طریق مطالبه گری و گوش دادن به فرمان رهبر انقلاب حاصل می شود.



وی با بیان اینکه در انتخابات نباید فریب قفل ها را خورد و هوشیار بود تصریح کرد: پیام شهدا این است وقتی دین و انقلاب درخطر باشد باید با اتحاد جلوی دشمن بایستیم و با جان خود از انقلاب و دین دفاع کنیم.



انتهای پیام /

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان