به گزارش لنگرخبر، سردار علی نصیری در یادواره 26 شهید مسجد امام رضا این شهر با بیان اینکه مبنای انقلاب ایران موضوعی محتوایی است اظهار کرد: انقلاب اساسی مشکل اساسی استکبار است و گرنه مسلمانی و دین در زمان شاه هم وجود داشت ولی کسی با ایران مشکلی نداشت.



وی با بیان اینکه شهدای دوران دفاع مقدس تفکر انقلاب را مستقیماً از امام دریافت کردند گفت: انقلاب اسلامی دقیقاً شعارهایی را بر مبنای خود قرار داد که مخالف مواضع استکبار بود.



فرمانده حفاظت سپاه پاسداران با اشاره به هزینه های زیاد استکبار برای ایجاد خاورمیانه جدید افزود: هفت هزار میلیارد دلار هزینه ای بود که بر روی دست استکبار ماند و با هوشیاری انقلاب و موج بیداری اسلامی در منطقه دست آنان از ایجاد خاورمیانه جدید کوتاه ماند.



نصیری با بیان اینکه در طول تاریخ ایران هر جنگی که با ایران انجام شد تکه ای از کشور جدا شد خاطرنشان کرد: ایران بعد از انقلاب هشت سال با دشمن جنگید و اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشور جدا شود.



وی با اشاره به هشت سال مقاومت ایران در برابر دشمن بیان کرد: ایران در دوران دفاع مقدس فقط با عراق نجنگید بلکه طبق مستندات بیش از ۲۵ کشور جهان، عراق را پشتیبانی نظامی و انسانی کردند.



فرمانده حفاظت سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب و شهدای ایران الگوی کشورهای بیداری اسلامی است تصریح کرد: دشمن بعد از جنگ تحمیلی و عدم موفقیت در آن، جنگ فرهنگی را آغاز کرده که به دنبال آسیب روحی و اعتقادی در نسل های جدید است.



نصیری با بیان اینکه نسل جدید انقلاب، فرهنگ انقلاب و امام را که حتی آن را درک نکردند قبول کرده اند گفت: مشکل دشمن با انقلاب با حذف موشک حل نمی شود بلکه مشکل استکبار فرهنگ انقلاب اسلامی است که برای براندازی آن  تلاش می کنند.



وی با تأکید بر ایستادگی مردم در برابر استکبار بیان کرد: مردم ایران چهل سال است در برابر توطئه های استکبار مقاومت کرده است درحالی که هرکدام از توطئه ها علیه ایران در کشورهای دیگر جواب مثبت داد ولی تفکر انقلابی مردم ایران موجب شکست دشمن شد.



فرمانده حفاظت سپاه پاسداران با بیان اینکه ایران در چهل سال گذشته خود با تحریم بیگانه نیست افزود: تحریم چیز جدیدی برای ملت ایران نیست ولی دشمن علاوه بر بُعد روانی برنامه های خود، به دنبال تهی کردن ذهن مردم هستند تا مردم را مقابل نظام قرار دهند.



نصیری با تأکید بر لزوم حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: هرکجا که از خود ضعف نشان دادیم دشمن در همان موضوع وارد عمل شد و به کشور ضربه زد.



وی با بیان اینکه دشمن ایران نسبت به گذشته ضعیف تر شده است گفت: در دوران جنگ ایران هیچ تجهیزاتی نداشت ولی امروز پیشرفته ترین موشک ها، تجهیزات، هواپیما در کشور ساخته و با رشد علمی روبرو هستیم که به برکت خون شهدا و انقلاب است.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان