به گزارش لنگرخبر، اجلاس شهرستانی نماز با عنوان شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز در ساعت ۱۰ صبح روز ۲۷ آبان ۹۷ در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد البته شنیده شده درباره بسیاری از موضوعات مطالبی بیان شد ولی کمتر چیزی درباره موضوع جلسه توسط حضار بیان شد.



در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید ابوطالب حجازی رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان، فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها، دهیاران و غیره حضور داشتند.



این جلسه نیز مانند بسیاری دیگر از جلسات بدون اطلاع رسانی به اصحاب رسانه برگزار شد و حتی شنیده شده مسئول روابط عمومی فرمانداری لنگرود نیز از این برگزاری این جلسه بی خبر بود.



سؤالی که به وجود می آید این است که هدف برگزاری اجلاس نماز بدون تبلیغ عمومی از طریق رسانه های مکتوب و مجاری چیست؟ و آیا قرار است مسئولان گرد هم آیند و تعریف نماز و تأکید به اهمیت آن کنند.



البته این سؤال فقط مختص به این جلسه نیست و برای تمام جلسات این فرضیه وجود دارد که وقتی مردم از محتوای جلسات و اثر آن در جامعه باخبر نیستند فایده برگزار آن چیست.



یکی از مواردی که خبرنگاران در چرایی عدم اطلاع رسانی جلسات به اصحاب رسانه پیگیر بودند مطلع بودن دفتر فرماندار از برگزاری جلسات و عدم اطلاع روابط عمومی از برگزاری جلسات بود.



به نظر می رسد جهت حل مشکل باید حلقه مفقوده را در دفتر فرماندار جستجو کرد که علاقه ای به حضور خبرنگاران علیرغم تأکید مؤکد فرماندار ندارد!



درگذشته نه چندان دور برخی از خبرنگاران برای مصاحبه با فرماندار زمان و تاریخ مشخصی را هماهنگ می کردند ولی زمان مراجعه خبرنگار به دفتر فرماندار، مسئول دفتر حتی زیر بار تصمیم مافوق خود هم نمی رفت.



در پایان ساعات اداری روز گذشته محمد رنجبر با حفظ سمت معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود، به عنوان سرپرست این فرمانداری نیز منصوب شد و جوادپور به بازنشستگی رسید.



موضوع گله خبرنگاران از عدم اطلاع رسانی جلسات به اصحاب رسانه موضوع جدیدی نیست و بارها این بی توجهی توسط همین رسانه منتشر و تذکر داده شده بود ولی با توجه به جایگاه رسانه و اطلاع رسانی به مردم و اهمیت رسانه ازنظر رنجبر باید منتظر بود که در ادامه، این روند به بهبودی می رسد یا خیر.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان