به گزارش لنگرخبر، سید محمد احمدی عصر روز دوشنبه در آئین تکریم فرماندار پیشین و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تاسی از وحدت توانسته بر مشکلات کشور فائق آید اظهار کرد: کشور باید با تدبیر اداره شود و وحدت جعبه سیاه آن است که انقلاب اسلامی بر اساس وحدت تاکنون سرپا مانده است.



معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با اشاره  به مشکلات و هجمه های استکبار علیه نظام گفت: باید از اتکا از صنعت نفت خودداری کرده و با استفاده از ظرفیت های موجود تولید سرمایه کنیم که میتوان از طریق اقتصاد مقاومتی به این تحقق دست یافت.



وی با اشاره به جنگ رسانه ای استکبار علیه ایران جهت ناپایداری اقتصادی افزود: باوجود تمام مشکلات موجود ۲۵۰ میلیون دلار صادرات در هفت ماهه نخست سال جاری انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 85 درصد رشد داشت.



احمدی با اشاره به میزان واردات کالا در استان از طریق مرزها بیان کرد: در هفت ماه نخست سال جاری نیز ۴۹۰ میلیون دلار واردات انجام شد که رشد ۸ درصدی را نشان می دهد و تلاش می کنیم رقم صادرات بیشتر از واردات شود.



معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با بیان اینکه طبق قانون جدید منع به کارگیری بازنشستگان، دو فرماندار در استان به افتخار بازنشستگی نائل شدند خاطرنشان کرد: اجرای قانون برای همه تکلیف است و عملکردها نشان دهنده کارهای سازنده فرماندار لنگرود است.



وی با بیان اینکه کم ترین تنش ها از شهرستان لنگرود گزارش شده است تصریح کرد: امروز شهرستان لنگرود در ریلی قرارگرفته که بسیاری از موضوعات آن در حال انجام شدن است که کار را برای فرماندار جدید سخت کرده است.



احمدی با بیان اینکه محمد رنجبر، با حفظ مسئولیت معاونت سیاسی امنیتی به سرپرستی فرمانداری منصوب شد گفت: وی باید در دوره تصدی خود، تعامل موجود در شهرستان را که ماحصل تلاش های بسیاری است حفظ کنند و استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه شهرستان از مهم ترین مطالبات است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان