به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی عصر روز دوشنبه در آئین تکریم فرماندار پیشین و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه مجموعه فرمانداری مجموعه مادر و محل بروز و ظهور حوادث گوناگون در نظام مقدس اسلامی است اظهار کرد: یکی از مهم ترین کارها در فرمانداری مشروعیت سیاسی رجال سیاسی  ما در شهرستان، استان و کشور است.



وی با بیان اینکه اوراق دفتر فرماندار لنگرود آبستن حوادث مختلف از جمله از دست دادن دو نعمت بزرگ زندگی خود یعنی پدر و مادر بزرگوارش بود افزود: نوار تلخی ها  و تسلسل بحران ها به اینجا ختم نشد و در طول پنج سال فعالیت ایشان حوادث امنیتی و اقتصادی سختی پیش رو بود که مجموعه شهرستان توانستند با اتحاد و انسجام بر مشکلات فائق آیند.



امام جمعه لنگرود گفت: ماشین مدیریت این مجموعه توسط جوادپور هدایت شد که با سعه صدر و هدایت توانست کارها را به خوبی پیش ببرد.



سلیمانی محبوبیت در بین مردم و مسئولین و  عصر کاری و شب های اجتماعی و فرهنگی در روستاها را نشان دهنده کارنامه درخشان "جوادپور" دانست و بیان کرد: امیدواریم دوران پس از خدمت دوران خوشی برای وی باشد و فرماندار جدید هم در شهرستان در جهت گره گشایی از مشکلات مردم گام بردارد.



وی با بیان اینکه نقد هنرمندانه و منصفانه همانند تیغ جراحی است که غده چرکین را خارج می کند تصریح کرد: اصول گرا و اصلاح طلب در شهرستان مهم نیست و باید از جبهه گیری های سیاسی فاصله بگیریم و مهم این است که برای اصولی که با اصلاح به ولایت فقیه متصل شود تلاش کنیم.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان