اسلام دین آبرو بردن انسان ها نیست

۱۳۹۷/۰۹/۰۴ ۱۰:۱۶ چاپ کد خبر: 102120
به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین مسعود تاج لنگرودی شامگاه شنبه در مراسم میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) در هیئت سیدالشهدا در حسینیه شهیدان منفرد این شهر اظهار کرد: در میان مخلوقات و موجودات جهان هیچ کسی و چیزی به گردپای پیامبر نمی رسد و صحبت کردن درباره چنین شخصیتی سخت است.



وی با بیان اینکه بهترین شناسنامه و معرف پیامبر اکرم قران کریم است افزود: هرکسی که می خواهد به اعلا برسد باید پیامبر را اسوه خود قرار دهد کاری که متاسفانه ما به آن توجه نمی کنیم.



مدیر سابق حوزه علمیه امام باقر تهران با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا خصوصیات خود را به پیامبر شبیه کنیم گفت: گمان بد یا خوب، فال بد زدن و حسد سه موضوعی است که همه به آن مبتلا هستیم ولی پیامبر فرمودند برای هر کدام دستوری است که از آن ها می توان دور شد.



تاج لنگرودی با تاکید بر اینکه دین اسلام دین آبرو بردن انسان ها نیست بیان کرد: عزت و آبروی انسان در دین اسلام بسیار حائز اهمیت است و دین هیچ وقت حاضر به بردن آبروی انسان نیست .



استاد حوزه علمیه و دانشگاه با بیان اینکه پیامبر مجموعه اخلاق و فضائل است گفت: پیامبر همواره از فضایل زشت افراد چشم پوشی می کرد و اقدامات خوب افراد را بر سر زبان ها می انداخت که همین اقدام پیامبر باعث شد تا افراد بسیاری به دین اسلام مشرف شوند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان