به گزارش لنگرخبر، سردار حسین راد عصر امروز در همایش بصیرتی در مسجد حضرت ولی عصر کلیدبر این شهر با بیان اینکه همایش بسیج نمایشی از انسجام اقشار مختلف مردم است اظهار کرد: حوادث سیاسی در هرلحظه در حال شکل گیری است و دشمنی دشمن نیز هرروز پیچیده تر می شود و باید نشست های بصیرتی بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی افزود: آسیب های دشمن در طول ۴۰ سال گذشته بی شمار است و به دلیل مقابله با آفت های دشمن تعداد زیادی از جوانان برای مقابله با دشمن به شهادت رسیده اند.

هادی سیاسی کشور با بیان اینکه باید در مقابل دشمنی های دشمن به همگان روشنگری شود گفت: درگذشته کارشناسان از جنگ اقتصادی صحبت و هشدار دادند ولی مسئولین باور نکردند و به آنان برچسب دلواپس زدند.

راد با اذعان به اینکه دشمنی آمریکا با ایران آشکار است بیان کرد: دور جدیدی از تحریم ها توسط آمریکا از ۱۳ آبان گذشته آغاز شد که پایین کشیدن میزان فروش نفت یکی از اولویت های آنان بود .

وی با بیان اینکه دشمن اکثر روزنه های فعالیت اقتصادی ایران در زمان تحریم با دیگر کشورها را کشف کرده است تصریح کرد: مدیریت افراد و صرافی های دیگر کشورها که با ایران مراوده مالی داشتند از دیگر اقدامات آمریکا است که علیه ایران انجام می دهد.

[gallery columns="1" size="medium" ids="102153"]

تمام اقدامات آمریکا علیه ایران مقابله با ۸۰ میلیون ایرانی است

هادی سیاسی کشور با بیان اینکه اقدامات آمریکا علیه ایران فقط مقابله با نظام نیست گفت: آمریکا همواره دم از حقوق بشر سر می دهد ولی تمام اقدامات آمریکا علیه ایران مقابله با ۸۰ میلیون ایرانی است.

راد با بیان اینکه رهبری تلاش می کند تا برخی از مسؤولین از خواب غفلت خوارج شوند افزود: مردم ایران شایسته این هستند که بهترین کارها برای آنان انجام شود و مسؤولین باید تلاش خود را بیشتر کنند.

وی با بیان اینکه تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی در بین جوانان دیگر کشورها صادرشده است خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی باعث شده تا دیگر کشورها از انقلاب الگوبرداری کنند و در این مسیر گام برداشته و با سختی ها مقابله می کنند.

هادی سیاسی کشور با بیان اینکه تفکر لیبرالیسم آمریکا و فرانسه در جهان به بن بست رسیده است تصریح کرد: ایران ازنظر منابع مشکلی ندارد ولی عدم توجه به نگاه به درون و عدم مدیریت درست در کشور لنگ می زند که این برای همه دچار مشکل کرده است.

راد با اذعان به اینکه قدرت آمریکا رو به افول است بیان کرد: قدرت نفوذ ایران در جهان تفنگ و سلاح نیست بلکه قدرت در تفکر انقلابی است و مردم جهان پذیرفته اند که حضور مردم در دیگر کشورها از روی منفعت نیست و به دنبال اصلاح امور به نفع مردم است.

وی با اشاره با تحولات یمن و عدم توجه حقوق بشر به وضعیت این کشور گفت: مردم یمن دشمنی دشمن را ریز بررسی و مقابله می کنند که تاکنون با دست خالی جلوی عربستان و هم پیمانانش ایستادگی کرده اند.

هادی سیاسی کشور با اشاره وجود حدود ۸۰۰۰ از مردم یمن که دچار سو تغذیه شده است افزود: دشمنی دشمن افزون تر شده است و تلاش می کند تا تفکر انقلابی را در بین مردم ایران و دیگر کشورها از بین ببرد تا به سلطه خود بر کشورها دست یابد.

راد با اشاره به وجود منابع و ظرفیت های خدادادی در کشور بیان کرد: مسؤولین باید تلاش خود را برای خدمت به مردم و حل مشکلات بیشتر کنند و مردم نیز باید درست و دقیق مشکلات را بررسی و برای حل آن از مسؤولین مطالبه گری کنند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : همبند

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان