به گزارش لنگرخبر، قانون در هر کشوری فصل الخطاب آن کشور است و نوع برخورد با قانون شکنان و هنجارشکنان به صراحت بیان شده است.



هر عضو یک جامعه با تکیه بر همین قانون هنجارشکنی را نمی پذیرد و به همین منظور و در راستای جلوگیری از همه گیر شدن و آلوده شدن جامعه از ناهنجاری اقدام به تذکر لسانی می کند.



در صورت رعایت شرایط و ضوابط تذکر لسانی، قطعاً استقبال و حمایت مردم از این امر، موجبات جامعه ای پویا، سالم و آباد را فراهم کرده و در صورت عدم پذیرش عمومی این فرضیه فروع دین، جامعه به سمت قبح شکنی و ترویج غیرمستقیم ناهنجاری های اجتماعی و مدنی می رود.



پنج شنبه هفته گذشته تعدادی از ضابطین قضایی در حین فعالیت خود توسط تعدادی از افراد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.



ضابطین قضایی به چند خانم که کشف حجاب کرده بودند تذکر دادند ولی ماجرا فقط به این تذکر منجر نشد و چند نفر دیگر به خانم ها اضافه شدند که منجر به درگیری شدیدی شد.



البته افراد ضابط باید شرایط انجام این مسئولیت را رعایت و همه شهروندان در هر لباسی باید به قوانین و شرع احترام بگذارند که موضوع این درگیری و ضرب و شتم توسط مسئولین ذی ربط در حال بررسی و مورد تجزیه است.



تعدادی از اقشار و فعالان فرهنگی اجتماعی در این رابطه بیانیه مشترکی را صادر کردند که می توانید تصویر متن کامل بیانیه را در زیر مشاهده کنید.



 



[gallery columns="1" size="large" ids="102159"]
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان