اسفندیار فهیمی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به آغاز کلاس های دوره ارتقای داوری در لنگرود اظهار کرد: این دوره از کلاس ها با حضور 25 داور برای ارتقای داوری درجه یک به سطح ملی و زیر نظر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.



وی با اشاره به برگزاری کلاس ها به دو شیوه تئوری و عملی گفت: کلاس های تئوری این دوره به میزبانی شهرستان لنگرود و آزمون عملی در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می شود.



رئیس هیات فوتبال لنگرود با اشاره به برگزاری کلاس ها در سالن دانشکده پرستاری - مامایی و پیراپزشکی این شهرستان افزود: کلاس های تئوری در لنگرود در دو نوبت صبح و عصر در برگزار می شود.



فهیمی با بیان اینکه فریدون اصفهانیان مدرس این دوره از کلاس های داوری است بیان کرد: در این دوره سه روزه آخرین قوانین داوری در قالب کارگاه های تئوری و عملی به داوران آموزش داده می شود.



وی با اشاره به پتانسیل بالای لنگرود در فوتبال تصریح کرد: برگزاری کلاس های داوری در شهرستان لنگرود نشان از عزم بالای این شهر برای پیشرفت داوری در سطح کشوری دارد، فوتبال لنگرود با حمایت پیشکسوتان این شهر می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.



رئیس هیات فوتبال لنگرود کلاس های ارتقای داوری را گامی در پیشرفت داوری استان دانست و گفت: گیلان از دیرباز یکی از قطب های فوتبال کشورمان بوده است و داوری این استان نیز در سطح خوبی قرار دارد.



[gallery columns="1" size="medium" ids="102174,102173,102172,102171"]

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان