سید امین نجات در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به پایش مستمر بازار لنگرود اظهار کرد: مأمورین پاسگاه محیط بانی چاف و چمخاله به همراه کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست طبق پایش و بازدیدهای مستمر، بازار ماهی فروشان شهرستان را تحت نظر دارند.



وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از افراد مبادرت به حمل، عرضه و فروش پرندگان می نمایند که با برخورد قانونی مأموران اجرایی مواجه خواهند شد افزود: حمل، عرضه و فروش جانوران وحشی جرم بوده و قانون گذار مجازات حبس و جزای نقدی را برای جرم مذکور پیش بینی نموده است



رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود با اشاره به تحویل فروشنده پرندگان در لنگرود به مراجع قضایی تصریح کرد: متهم پرونده در بازار لنگرود، مبادرت به عرضه و فروش پرندگان شکار شده نموده بود که با توجه به جرم بودن فعل ارتکابی با همکاری مأمورین کلانتری محل، متهم بازداشت و به مرجع قضایی معرفی گردید.



نجات با بیان اذعان به این اداره با هرگونه عرضه و فروش پرندگان وحشی برخورد قاطع می کند بیان کرد: از همکاری نیروی انتظامی شهرستان در اعمال قانون در زمینه فروش، حمل و عرضه پرندگان وحشی تشکر می کنم.



وی با بیان اینکه مجازات حمل، عرضه و فروش جانوران وحشی تا 6 ماه حبس بوده گفت: چنانچه پرندگان در معرض فروش از نوع پرندگان شکاری باشند مجازات نقدی تا یک صد و بیست میلیون ریال به همراه مجازات حبس تا سه سال خواهد بود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان