حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر، با گرامیداشت 16 آذر و روز دانشجو اظهار کرد: روز دانشجو روز بیداری و هوشیاری دانشجویان در برابر ظلم و استکبار است.

وی روز دانشجو را نماد استکبار ستیزی در جامعه عنوان کرد و افزود: دشمن شناسی و دشمن ستیزی دانشجو را کامل کرده و به کمال می رساند.

امام جمعه لنگرود با تأکید بر حرکت دانشجویان به سوی رشد علمی بیان کرد: علم و دانش مایه رشد و کمال انسان در دنیا و آخرت خواهد شد و گسترش علوم مختلف در کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید دغدغه خود را برای جنبش نرم افزاری و علمی صرف کنند تصریحکرد: دانشگاه محل امنی برای تحصیل آینده سازان کشور و مطالبه گری آن ها است اما متأسفانه برخی جناح ها و گروه های سیاسی تلاش کردند که از فریاد دانشجو به نفع خود استفاده کنند و اگر دانشجو آگاه نباشد درگیر این احزاب انحرافی خواهد شد.

سلیمانی یکی از اهرم های دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود را دانشگاه و دانشجویان دانست و افزود: جامعه دانشگاهی باید مراقبت کند تا گرفتار انحراف های حزبی و گروهی نشود.

امام جمعه لنگرود باتأکید بر معرفی مبانی اسلامی-ایرانی توسط دانشجویان به دنیا گفت: دانشجوی ایرانی باید با حفظ اصالت و مبانی فکری انقلاب اسلامی، حقیقت علم را که منشأ آن بین علم و دین و معرفت است به دنیا معرفی و موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان