به گزارش لنگرخبر، قرار بود جلسه گردشگری شهرستان لنگرود با حضور مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه ۲۲ آذر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شود.

زمان و مکان برگزاری این جلسه نیز توسط روابط عمومی فرمانداری لنگرود به خبرنگاران شهرستان اطلاع رسانی شد.

تعدادی از خبرنگاران برای پوشش خبری این جلسه وارد فرمانداری و در سالن اجتماعات منتظر مسئولین بودند.

بعد از بیش از گذشت یک ساعت از زمان اعلام برگزاری این جلسه، مسئولین استانی و شهرستانی وارد سالن اجتماعات نشدند و خبرنگاران نیز همچنان منتظر بودند، این در حالی است که معاون اداره کل گردشگری استان گیلان، رئیس اداره گردشگری شهرستان لنگرود و روابط عمومی اداره کل در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان حضور داشتند و آنان نیز منتظر حضور مسئولین ارشد بودند.

همه این اتفاقات در حالی رخ داد که مسئولین شهرستان به همراه مدیرکل میراث فرهنگی استان در دفتر سرپرست فرمانداری شهرستان جلسه ای جداگانه ای داشتند و ظاهراً این جلسه به حدی محرمانه بود که حتی معاون اداره کل و رئیس میراث فرهنگی لنگرود را نیز به این جلسه دعوت نکردند.

بعد از گذشت بیش از یک ساعت، اعلام شد که حرف هایی که قرار بود در جلسه مطرح شود در دفتر فرماندار بیان شد!

این در حالی است که از ورود خبرنگار به دفتر فرماندار ممانعت شد و اجازه تهیه خبر را به رسانه ها ندادند و علی رغم گذشت چند ساعت از زمان اعلام جلسه، هیچ شخص حقیقی یا حقوقی به نمایندگی از مسئولان جهت توضیحات درباره تأخیر این جلسه و معطلی رسانه ها حاضر نشد.

بعد از یک ساعت و نیم تأخیر در جلسه گردشگری که جلسه به خودی خود کنسل شد و هیچ مسئولی به جز رئیس اداره گردشگری لنگرود که خود نیز در سالن جلسات مانند خبرنگاران منتظر حضور مسئولان جهت برپایی جلسه بود جهت عذرخواهی بابت تأخیر و کنسل شدن جلسه نیامدند.

این گونه رفتارها و عدم دعوت رسانه ها و تبعیض بین خبرنگاران ازجمله رفتارهایی بود که درگذشته نیز شاهد آن بودیم و رسانه ها همواره مقابل این توهین ها سکوت کردند تا شاید با صحبت این موضوع حل شود ولی با حضور رنجبر به عنوان سرپرست فرمانداری و ادعای وی درباره استفاده از ظرفیت رسانه ها، خبرنگاران به این دل خوش بودند که سریال توهین های ادامه دار به اصحاب رسانه به پایان می رسد ولی نه تنها این موضوع حل نشد بلکه در یک ماه اخیر تشدید شده است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اتحادیه

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان