به گزارش لنگرخبر، امام جمعه لنگرود امروز در جمع نارنجی پوشان شهرداری لنگرود در دفتر امام جمعه لنگرود با بیان اینکه مردم با بیداری نارنجی پوشان راحت می خوابند اظهار کرد: نارنجی پوشان دارای سخت ترین شغل هستند ولی شیرینی سختی آن را احساس نمی کنند.



وی با بیان اینکه کار عار نیست گفت: شاید این کار شما نوعی جمع کردن غنیمت برای آخرتتان است و سختی دنیا را با همه فراز و نشیب هایش می پذیرند.



[gallery columns="1" size="medium" ids="102536"]



حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی با اذعان به اینکه برخی از مردم شخصیت افراد فقط را در پشت میزنشینی می بینند افزود: این تفکر درست نیست و عار این است که کسی کار نکند و از دیگران انتظار بی جا داشته باشد.



امام جمعه لنگرود با بیان اینکه دعای بسیاری از مردم همیشه همراه نارنجی پوشان است تصریح کرد: تیم جدید شورا و شهرداری لنگرود با تقویت تیم درونی خود می تواند محکم تر به کارهای بیرونی در سطح شهر بپردازد تا علاوه بر راضی نگه داشتن پرسنل، رضایت مردم نیز جلب شود.



رئیس شورای شهر لنگرود نیز ضمن خسته نباشی به نارنجی پوشان شهرداری لنگرود اظهار کرد: نارنجی پوشان در طول شبانه روز و در هر شرایط آب و هوایی برای خدمت به مردم و شهر تلاش می کنند تا نظافت شهر به خوبی انجام شود.



غلامرضا منصفی با اشاره به پیگیری جهت تبدیل وضعیت تعدادی از نیروهای شرکتی شهرداری لنگرود به قراردادی گفت: در دوره گذشته تعدادی از کارگران قراردادی به شرکتی تبدیل شدند که عملاً زندگی آن ها نیز تحت الشعاع قرار گرفت که با پیگیری های شورا و شهردار مقرر شد تا جلسه ای با نماینده شهرستان در سازمان شهرداری ها انجام شود .



[gallery columns="1" size="medium" ids="102537"]



وی با بیان اینکه همه شهرداری ها با مشکلات مالی مواجه هستند افزود: شهرداری لنگرود در هرماه حدود یک میلیارد و یک صد میلیون حقوق به پرسنل خود می دهد و اگر زمانی حقوق به تأخیر می افتد به دلیل کمبود یا نبود منابع مالی است.



رئیس شورای شهر لنگرود با تأکید بر اینکه توجه اعضا شورا و شهرداری به پرسنل است بیان کرد: مجموعه شورا و مدیریت شهری تلاش می کند تا با پیگیری های مستمر مشکلات دریافت حقوق ماهانه از سوی شرکت طرف قرارداد و بیمه افراد را تسهیل کند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان