علیرضا پروانه در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: بیست و نهمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور به میزبانی هیئت بوکس گیلان در مجموعه عضدی رشت و سالن جهان پهلوان تختی برگزار خواهد شد.



وی با بیان اینکه گیلان بعد ۲۳ سال میزبان رویداد بزرگ رقابت های کشوری در رده سنی جوانان خواهد بود افزود: ۳۲ استان کشور به مدت ۵ روز در این دور از مسابقات باهم به رقابت خواهند پرداخت.



نائب رئیس هیئت بوکس استان گیلان گفت: این مسابقات با حضور بیش از ۳۵۰ بوکسور و مربی، داور و مسئولین و کمیته برگزاری مسابقات برگزار خواهد شد.



پروانه با بیان اینکه تیم گیلان در دور گذشته رقابت های جوانان کشوری به مقام سوم رسید خاطرنشان کرد: تیم گیلان در این دوره از مسابقات با توجه به اردوهای هشت ماهه اعضای خود و با آمادگی کامل برای قهرمانی وارد مسابقات خواهد شد.



وی با اشاره به کسب عنوان قهرمانی تیم نوجوانان گیلان در مسابقات کشوری همدان بیان کرد: تیم جوانان گیلان نیز تیم خوبی است و امیدواریم همانند نوجوانان این بار در استان خود و با حمایت تماشا گران پرشور گیلانی قهرمان جوانان کشور شویم.



نائب رئیس هیئت بوکس استان گیلان با بیان اینکه بوکس گیلان سال ۹۷ روزهای خوبی را سپری می کند و در رده های پایه نتایج خوبی کسب شد تصریح کرد: گیلان در مسابقات نوجوانان منطقه ۲ کشور در لنگرود، مسابقات نونهالان منطقه ۲ در زنجان و مسابقات نوجوانان کشوری در همدان برای اولین بار، قاطعانه قهرمان شد.



پروانه با اذعان به اینکه منتظر درخشش جوانان غیرتمند گیلان در این مسابقات هستیم گفت: از مریم بخشی مدیرکل ورزش استان گیلان و مجموعه معاونین و کارکنان این اداره کل بابت حمایت های بی دریغشان تقدیر و تشکر می کنم.



وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم میزبان شایسته برای این دوره از مسابقات باشیم افزود: از همه علاقه مندان ورزش زیبا و المپیکی بوکس خواهشمندم با حضور پررنگ در سالن مسابقات حامی تیم گیلان باشند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان