به گزارش لنگرخبر، محمدحسین صفارهرندی عصر امروز در مراسم بزرگداشت ۹ دی و روز بصیرت در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه فهم و شعور انقلابی و احساسات دینی این شهرستان را تحسین می کنم اظهار کرد: تا زمانی که جمهوری اسلامی متکی به این مردم انقلابی است ضمانت پایداری آن نیز پابرجا خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۹ دی روز تجدید بیعتی آگاهانه با امامت و ولایت، امام حسین (ع) و ولی فقیه است گفت: عده ای در روز عاشورا به عزاداران و مساجد حمله ور شدند و جو را متشنج کردند و برخی در شعارهایشان از مخالف با امام حسین (ع) نیز دم می زدند .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با بیان اینکه فتنه جسارت شیطانی که جرات بروز و حضور را نداشت آزاد کرد افزود: کسانی فتنه را ایجاد کردند که از داخل کشور بودند و نسبت به مردم و انقلاب خیانت کردند که رهبری هم از آنان به عنوان دوستان سابق یاد کرده است.

صفارهرندی با اشاره به تشدید حملات دشمن علیه ایران بیان کرد: گستردگی رسانه دشمن باعث شده تا سیاه نمایی ها بیشتر شود و برخی از راهنمایان دشمن خودی بودند که راه و چاه را به دشمن نشان دادند.

وی با بیان اینکه برخی در نیمه راه از مسیر انقلاب جدا شدند گفت: در روزنامه منتسب به دولت امروز کلمه ای درباره ۹ دی ننوشتند ولی درباره آشوب های دی ماه گذشته تیترهای گسترده ای زدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن می خواهد ایام الله های انقلاب را به تیرگی بکشاند گفت: اگر به فتنه امان بدهیم با چهره جدیدی رخ نمایان می کند و نباید به آنان امان داد.

صفارهرندی با بیان اینکه خواستگاه فتنه دل های مریض است و فتنه همیشه وجود دارد افزود: زمانی فتنه نمایان می شود که افراد روشنگر و فعالان در گوشه ای بنشینند و از داخل عرصه دور باشند و آن روز پژواک فتنه رونمایی می شود.

وی با اشاره به لزوم مرور فتنه و رخدادهای آن تصریح کرد: همه آنانی که می خواهند در کشور آرامش داشته باشند نباید اجازه دهند که اراذلی مانند اوباش فتنه سردمدار شوند و این هیچ ربطی به حزب اللهی ها نداشته بلکه باید همه مردم هوشیار باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حزب الهی ها یک اقلیت هستند گفت: اکثریت جامعه مردمی هستند که باطناً مردم دین داری هستند و دغدغه اصلی آنان معیشت و زندگی آنان است و اگر فتنه جولان دار شود معیشت و زندگی مردم مانند کشورهای عراق و سوریه و یمن و غیره می شود.

صفارهرندی با اشاره به اینکه برجام تصمیمی بود که در کشور گرفته شد بیان کرد: رهبری از همان روز اول نسبت به مذاکره خوش بین نبودند و بارها تذکر دادند ولی اجازه دادند حال که تصمیم گرفتند آن را تجربه کنند که شاهد نتیجه آن نیز هستیم.

وی با اذعان به اینکه آمریکا اعلام کرده که ۲۱ هزار میلیارد دلار بدهی دارد افزود: لحظه به لحظه به بدهی آمریکا افزوده می شود این در حالی است که برخی در داخل چشم به آمریکا برای بهبود وضعیت اقتصادی دوخته اند که این بسیار تعجب آور است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی در توهم هستند که برای درست شدن اوضاع باید با آمریکا مذاکره کنند تصریح کرد: فتنه در خلوت بی خبری ما اتفاق می افتد و فتنه های آینده مقدمه ورود دشمن به خانه های ما است و برای مقابله با فتنه باید با هوشیاری سدبندی کرد.

صفارهرندی با بیان اینکه ایران با امنیت ترین کشور در جهان است گفت: ایران برای دفاع از خودش ۱۵ میلیارد دلار در طول این سال ها برای امنیت استفاده کرده ولی آمریکا هفت هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده ولی هیچ چیزی نیز در اختیار ندارد ولی همه شاهد ثبات در منطقه هستند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان