بنزین در بودجه ۹۸ گران نمی شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۳:۳۴ چاپ کد خبر: 102691
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر و به نقل از فارس، هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: در جلسه امروز کلیات لایحه بودجه سال 98 با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موافقان و مخالفان نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

وی افزود: با وجود انجام صحبت های مختلف از سوی حاضران در جلسه در موافقت و مخالفت با کلیات لایحه بودجه سال 98 رای گیری در باره کلیات آن انجام نشد و رای گیری برای این منظور در جلسه فردای کمیسیون انجام می شود.

نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در این جلسه نماینده سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد که لایحه بودجه سال 98 سخت ترین بودجه ای است که تاکنون نوشته شده و این لایحه به گونه ای است که دو سقفی نوشته شده است. یکی با سقف 407 هزار میلیارد تومان و دیگری در صورت تحقق درآمدهای نفتی پیش بینی شده با سقف 447 هزار میلیارد تومان.

قوامی خاطرنشان کرد: براساس لایحه بودجه 98 بنزین گران نخواهد شد اما احتمال افزایش قیمت گازوئیل وجود دارد.

وی در پایان گفت: بر این اساس یا قیمت گازوئیل اندکی افزایش خواهد یافت و یا اینکه دولت گازوئیل را صادر خواهد کرد و درآمدهای مورد نظر از این محل تامین خواهد شد و افزایش قیمتی را در باره گازوئیل در صورت صادرات این محصول نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان