به گزارش لنگرخبر، سهراب مقدسی از برپایی جلسه عکاسی از بازار سنتی ماهی فروشان لنگرود از سوی انجمن سینمای جوانان دفتر لاهیجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود خبر داد.



وی درباره بازار لنگرود گفت: لنگرود یکی از شهرهایی است که در هفته دو بازار در روزهای شنبه و چهارشنبه دارد و حتی مردم شهرهای همجوار نیز برای تهیه میوه و سیفی جات خود به بازار لنگرود مراجعه می کنند.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود افزود: رونق این بازار به گونه ای است که بیشتر فروشندگان، زحمت راه را از شرق گیلان و استان مازندران برای حضور در این بازار هموار می سازند و گروهی نیز از غرب گیلان و کوهپایه های رودبار و رستم آباد در میان آنها دیده می شوند، بسیاری از محصولات کشاورزی منطقه که به صورت خرده فروشی در بازار بوسیله آنان ارائه می شود، برای جلب مشتریان با سود کمتری همراه است و خریداران در ارتباط با آنان رضایت بیشتری دارند.



مقدسی تصریح کرد: جلسه عکاسی از بازار سنتی ماهی فروشان لنگرود ساعت ٨ صبح روز چهارشنبه دوازدهم از مقابل پل خشتی این شهر آغاز می شود.



وی با بیان اینکه حضور کلیه عکاسان شرق گیلان در این جلسه آزاد است، گفت: علاقمندان جهت ثبت نام و هماهنگی شرکت در این جلسه عکاسی میتوانند تا عصر روز سه شنبه با شماره تلفن ٤٢٣٤١٥١٩  تماس حاصل نمایند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان