به گزارش لنگرخبر، محمدرضا کدخدازاده معاون شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: در حال حاضر باند اول این کنارگذر زیر عبور ترافیک قرار دارد و باند دوم آن نیز به طول 9 کیلومتر با هدف حذف گلوگاه ترافیکی منطقه تکمیل و تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی به بهره برداری خواهد رسید.



کدخدازاده بهره برداری از این کنارگذر را موجب حذف ترافیک داخل شهر لنگرود دانست و عنوان کرد: با احداث این کنارگذر گلوگاه ترافیکی در این نقطه رفع می شود و تردد مسافران و ترانزیت کالا در محور بزرگراهی ساحلی شمال تسهیل خواهد شد.





پیشرفت فیزیکی 22 درصدی محور فومن- صومعه سرا- پونل



وی در این بازدید همچنین از محور فومن- صومعه سرا- پونل بازدید کرد و در این خصوص گفت: این محور به طول 24 کیلومتر نقش مهمی در سهولت تردد در محور سراوان- آستارا دارد و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 22 درصد در دست اقدام است.



معاون شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور 2



این مسئول ادامه داد: تکمیل شدن این محور به دلیل واقع شدن آن در مسیر ترانزیت کالا و مسافر از آستارا به مرکز کشور از اهمیت بالایی برخوردار است که هم اکنون 9 کیلومتر آن زیر عبور ترافیک و 16 کیلومتر در دست اجرا قرار دارد.





اتمام عملیات اجرایی کنارگذر پره سر



کدخدازاده همچنین از اتمام عملیات اجرایی کنارگذر پره سر خبر داد و افزود: شهر پره سر  به علت قرار گرفتن در مسیر عبور استان های شمال غربی کشور با مرکز همواره شاهد ترافیک بالایی است که این کنارگذر در دهه مبارک فجر با هدف کاهش ترافیک شهر پره سر به بهره برداری خواهد رسید.



وی در خاتمه اظهار داشت: محور کلید بر به ماسال نیز از دیگر پروژه های اجرایی در استان گیلان است که 3 کیلومتر آن زیر عبور ترافیک است و به زودی مناقصه احداث 3 کیلومتر دیگر آن برگزار خواهد شد.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : کنارگذر لنگرود

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان