به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به عملیات کربلای 5 در سال 1365 اظهار کرد: این عملیات سنگین ترین و بزرگ ترین عملیات در دفاع مقدس بود که 45 لنگرودی در این عملیات به شهادت رسیدند که تجربه بزرگی برای کشور بود.



وی با بیان اینکه این عملیات دستاوردهای بزرگی برای کشور داشت گفت: در این عملیات شهدا و جانبازان زیادی تقدیم انقلاب شد ولی با پیروزی رزمندگان در این عملیات هیمنه دشمن شکست.



امام جمعه لنگرود با اشاره به تقدیم لایحه بودجه 98 توسط رئیس جمهور به مجلس تصریح کرد: در شرایط اقتصادی و فشارهای تحریمی، بودجه یکی قانون مالی و تأثیرگذار در زندگی مردم است که مردم نیز به صورت دقیق آن را دنبال می کنند.



سلیمانی با بیان اینکه یک چهارم بودجه مربوط به بودجه عمومی و سه چهارم بودجه مربوط به شرکت های مربوط به دولت است گفت: طبق قانون نانوشته ای مجلس فقط یک چهارم این لایحه را بررسی می کند و به بودجه های دیگر توجهی نمی کند و به هر دلیلی این ایراد وارد است و باید کل لایحه بودجه توسط مجلس بررسی شود.



خطیب جمعه لنگرود با تأکید بر شفاف سازی لایحه بودجه 98 توسط دولت و مجلس بیان کرد: در این لایحه در زمینه سلامت و هدفمندی و نوع هزینه بودجه ها ابهاماتی وجود دارد و از مجلس درخواست می شود که وقت بیشتری را برای بررسی لایحه بودجه صرف کنند.



وی با بیان اینکه دولت بر روی نفت سرمایه گذاری کرده افزود: آبی از اروپا و دیگر کشورها گرم نمی شود و باید نظام مالیاتی کشور فعال تر شود ولی متأسفانه در حال حاضر در خیلی جاها حربه زور بر روی مستضعفان است و عده ای فرارهای مالیاتی دارند و کسی به آنان کاری ندارد.



سلیمانی با بیان اینکه فشار بر روی مردم زیاد و دغدغه زیاد دارند گفت: گناه کسانی که مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می کنند نابخشودنی است و باید مسؤولین برای کشور و مردم افتخارآفرینی کنند.



امام جمعه لنگرود با بیان اینکه صرفاً فراهم کردن شرایط برای دوچرخه سواری و حضور زنان در استادیوم افتخار نیست افزود: افتخار این است تا جلوی کلیه فروشی مردم و ربا گرفتن و غیره گرفته شود و باید به مردم و جوانان اعتماد کرد تا این چالش ها از بین برود.



وی با اشاره ایجاد فتنه در سال 88 بیان کرد: یکی از خصوصیات فتنه 88 هدف قرار دادن ولایت فقیه و رهبری به عنوان ستون نظام بود و در فتنه های آینده نیز دشمن مجدد از این حربه استفاده خواهد کرد.



سلیمانی با بیان اینکه سو مدیریت ها ربطی به دلار ندارد گفت: همه شاهد بودیم که دلار پایین آمد ولی قیمت خیلی از کالاها پایین نیامد و دشمن قصد دارد تمام مسؤولیت های دولتمردان را به دوش رهبری بیندازند.



خطیب جمعه لنگرود با اشاره به اینکه رهبری فرمود اتاق خزانه آمریکا اتاق فرمان جنگ علیه ایران است بیان کرد: دشمن به صورت واضح اعلام کرده که تمام تلاش خود را انجام می دهد تا وضع معیشتی مردم ایران را به خطر بیندازد ولی بازهم عده ای چشم به آمریکا دوخته اند.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان