به گزارش لنگرخبر، محمد رنجبر پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه های دهه فجر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر با بیان اینکه دهه فجر دهه قدر انقلاب است اظهار کرد: دهه فجر دهه تشکر از امام خمینی و مردم است که در سخت ترین شرایط آن روز در مقابل رژیم ستم شاهی ایستادند و موجب پیروزی انقلاب شدند.



وی با بیان اینکه باید قدر مردم را دانسته و در بین مردم حضورداشته باشیم گفت: باید کارها و مشکلات مردم را تا حد توان انجام و تلاش شبانه روزی کرد تا جلوی بهانه جویی و اختلاف بین مردم و مسؤولین توسط دشمن را بگیریم.



سرپرست فرمانداری لنگرود با اذعان به اینکه انقلاب به مرز پختگی خود رسیده افزود: انقلاب از روز اول تاکنون مورد هجمه دشمنان بود و روش های مقابله آنان با انقلاب نیز هر هر لحظه متفاوت است تا بتوانند انقلاب را سرنگون کنند.



رنجبر با تأکید بر لزوم نزدیکی بیشتر با مردم بیان کرد: باید با هماهنگی بین همه دستگاه ها تلاش شود تا شور و نشاط فجر انقلاب در شهرستان و محلات و فاصله بین نسل ها مشاهده شود.



افتتاح دو سد لاستیکی لنگرود در دهه فجر



وی با اشاره به افتتاح دو سد لاستیکی شهرستان لنگرود در دهه فجر گفت: بهره برداری از سد لاستیکی موجب خوشحالی کشاورزان می شود که در فصل کاشت برنج کمی از دغدغه آنان کاسته شود.



سرپرست فرمانداری لنگرود با تأکید بر اینکه دستگاه ها عملکردهای خود را دقیق به مردم اطلاع رسانی کنند تصریح کرد: مردم از خیلی از دستاوردهای انقلاب و خدمات دولت به دلیل عدم اطلاع رسانی به موقع و خوب دستگاه ها بی خبر هستند و اگر این خدمات به درستی انجام شود قطعا شاهد همراهی بیشتر همه آحاد ملت خواهیم بود .



رنجبر با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه ها در انتقال عملکرد دستگاه ها استفاده کرد افزود: باید اهالی دورترین روستاها از خدمات دولت و نظام مطلع باشند و نباید صرفا به جلسات داخل ادارات اکتفا کرد و برای انتقال داده ها و خدمات انقلاب باید از همه خلاقیت ها و ظرفیت ها بهره برد.



حرمت ایام فاطمیه در دهه فجر باید حفظ شود



امام جمعه کومله نیز با بیان اینکه خدمات دستگاه ها دستاورد انقلاب اسلامی است اظهار کرد: دهه فجر امسال با ایام فاطمیه مصادف شده است و باید به دهه فجر امسال جلوه فاطمی داد و حرمت این ایام نیز باید حفظ شود.



حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محیطی با تأکید بر حضور گسترده مزدم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: شعار لبیک یا زهرا به همراه شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل توسط مردم سر داده شود.



معرفی 40 مسجد و بقعه که بعد از انقلاب بنا شدند



رییس اداره اوقاف و امورخیریه لنگرود نیز با اشاره به برنامه های این اداره در دهه فجر اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ۴۰ مسجد و بقعه که بعد از انقلاب بنا شدند معرفی و دستاوردهای انقلاب در قالب برنامه های متنوع و نشست های معرفی به مردم اعلام می شود.



وی با بیان اینکه برنامه یا مسابقه ای برای رده های سنی مختلف جهت آشنایی بیشتر آحاد مختلف با جنایت های ساواک در نظر گرفته شود گفت: آذین بندی فضای مساجد و بقاع متبرکه، برنامه گفتمان انقلاب اسلامی و نقش ولایت در پیروزی انقلاب، برپایی ایستگاه صلواتی و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های اوقاف در دهه فجر است.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان