به گزارش لنگرخبر، نخستین تولید انواع پارچه های تخت حلقوی (پرده های توری و حریر، ژاکاردی، مخمل و پارچه های برودلی) محصول شرکت ریسندگی و بافندگی نایاب نخ لنگرود واقع در شهرک صنعتی نالکیاشر عصر امروز برای صادرات به کشور امارات بارگیری شد.



 

اشتغال بیش از 14 هزار نفر در شهرک های صنعتی گیلان



مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرکت در سال 1395 باز فعال سازی و وارد چرخه تولیدشده است اظهار کرد: امروز نخستین محموله تولیدی این شرکت به مقدار 12 تن و به ارزش یک میلیارد تومان بارگیری و برای صادرات به کشور امارات ارسال شد.



وی با بیان اینکه 33 شهرک و ناحیه صنعتی در گیلان در حال بهره برداری است گفت: در حال حاضر بیش از 14 هزار نفر در این شهرک ها مشغول به کار هستند.



[gallery columns="1" size="large" ids="102840"]

احمدعلی شهیدی با بیان اینکه یکی از وظایف شرکت شهرک های صنعتی وظیفه تأمین زیرساخت ها را دارد افزود: شرکت ریسندگی و بافندگی نایاب نخ لنگرود برای گسترش فعالیت خود درخواست زمین کرده که با توجه به باز فعالی سازی این شرکت، زمینی در مجاورت این شرکت را با شرایط قانونی با تخفیف 50 درصدی به صورت نقد و اقساط به این شرکت اهدا می شود.



مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با اشاره به مشاوره و برگزاری کلاس های آموزشی به صورت رایگان برای تولیدی ها تصریح کرد: اگر شرکت های تولیدی درخواست حضور در نمایشگاه داخلی و خارجی را داشته باشد شرکت شهرک های صنعتی آماده کمک به فعالیت در این عرصه ها با تخفیفت ویژه است.



[gallery columns="1" size="large" ids="102839"]

پرداخت 38 میلیارد تومانی تسهیلات در 10 ماهه نخست سال جاری



سرپرست فرمانداری لنگرود نیز با اشاره به پرداخت 38 میلیارد تومانی تسهیلات در 10 ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: این میزان تسهیلات در دو بخش اشتغال روستایی و فراگیر پرداخت شده که زمینه اشتغال 696 نفر فراهم شده است.



محمد رنجبر با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهرستان گفت: لنگرود دارای زیرساخت های خوبی برای سرمایه گذاری است که شرکت ریسندگی نایاب نخ با علم بر این موضوع در حال بهره برداری و صادرات محصولات تولیدی خود است.



تولید 2/5 تن انواع پارچه های تخت حلقوی در هر ماه



مدیرعامل شرکت ریسندگی و بافندگی نایاب نخ لنگرود نیز با بیان اینکه این شرکت در سال 1381 افتتاح و در سال 1383 به دلیل مشکلات اقتصادی تعطیل شد اظهار کرد: تعدادی از جوانان متخصص در زمینه نساجی در سال 1395 این کارخانه را خریداری و با سرمایه اولیه 500 میلیون تومان راه اندازی مجدد کردند.



وی با بیان اینکه 15 نیروی کاری و اداری در سه شیفت در این کارخانه مشغول به کار هستند گفت: از زمان آغاز فعالیت این شرکت در دو سال جاری دو بار تسهیلات 375 و 345 میلیونی از سامانه بهین یاب دریافت کنیم.



[gallery columns="1" size="large" ids="102849"]

زهرا بهبودی با بیان اینکه تولید انواع پارچه های تخت حلقوی این کارخانه در هر ماه 2/5 تن است افزود: در این کارخانه انواع پارچه های تخت حلقوی (پرده های توری و حریر، ژاکاردی، مخمل و پشه بندی) تولید می شود.



مدیرعامل شرکت ریسندگی و بافندگی نایاب نخ لنگرود با اشاره به دورنمای این شرکت بیان کرد: در صورت همکاری مسؤولین و اختصاص تسهیلات با کارمزد پایین، این شرکت توانایی گسترش حوزه فعالیت و افزایش نیروهای خود تا 100 نفر را دارد.



انتهای پیام/


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان