به گزارش لنگرخبر، عبدالصمد خرمشاهی در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: محاکمه متهم به قتل فرزانه پور رجبی - در شعبه سوم دادگاه کیفری یک رشت برگزار شد.

وی با بیان این که متهم همه مسایل را انکار می کرد، گفت: نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد و دلایل به اندازه کافی در پرونده بود. گواهی پزشکی قانونی، فیلمی که از دوربین فرمانداری لنگرود گرفته شده بود و صحنه را نشان می داد، گزارش نیروی انتظامی و شهادت شهود و اختلافاتی که بین متهم و مرحومه بود و بسیاری از دلایل و مدارک دیگر از سوی نماینده دادستان مطرح شد.



وی افزود: به طور مفصل در دادگاه صحبت کردم و به همراه دو نفر دیگر از همکارانم لایحه دفاعی را ارایه دادیم.



خرمشاهی تصریح کرد: وکیل تسخیری متهم هم دفاعیاتی کرد و پس از حدود چهار ساعت جلسه دادگاه خاتمه یافت و ختم رسیدگی اعلام و ظرف یک هفته حکم قانونی لازم صادر خواهد شد.



بر اساس این گزارش، خرمشاهی ۳۰ مهرماه از صدور کیفرخواست برای متهم این پرونده و ارسال آن به دادگاه خبر داد و گفته بود: برای متهم پرونده به اتهام حمل و نگهداری غیرمجاز اسلحه و قتل عمدی قرار مجرمیت (جلب به دادرسی) صادر و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.



فرزانه پور رجبی ۳۱ تیرماه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری مقابل دادگستری لنگرود توسط شخصی که  قبلا رابطه کاری با او داشت کشته شد.



انتهای پیام

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان