به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی شامگاه پنج شنبه در یادواره 638 شهید شهرستان لنگرود در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه مدعیان عمل خیلی ها هستند ولی در زمان فتنه و میدان عمل اثری از کسی نیست اظهار کرد: یاران امام حسین ازجمله افرادی بودند که در میدان عمل خود را اثبات کردند و شهدای دفاع مقدس نیز نمونه مردان عمل در میدان ها سخت هستند.



وی با اشاره به دیدار رهبری با مردم قم در ۱۹ تیر گفت: روحانیت پیشتاز اسلام و انقلاب در تمام دوره ها هستند و رهبری نیز تذکر دادند که دشمن در حوزه های علمیه انقلاب زدایی نکنند و حوزه ها باید همیشه حوزه انقلابی باشد.



مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران کشور با بیان اینکه روحانیت باید جزو خواص جامعه باشد افزود: خواص باید در زمان غبار افشانی دشمن وارد عرصه شود و غبارزدایی کند و از نفوذ دشمن جلوگیری کنند.



رضایی با تأکید بر اینکه حوزه علمیه و روحانیت نباید مصلحت اندیش باشد بیان کرد: در زمان عاشورا حکم قتل امام حسین توسط شریح قاضی به عنوان یک روحانی امضا شد و باید مواظب قاضی شریح های زمان در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باشیم.



وی با بیان اینکه عزت امروز ما از گذشته بسیار بیشتر است افزود: استکبار جنگ را به سوریه تحمیل کرد و می گفتند بشار باید برود ولی رزمندگان سوریه با تفکر انقلاب اسلامی و کمک های مستشاری بر داعش و نیروهای آمریکایی غلبه کرد و امروز مجبور به ترک سوریه شدند.



مسؤول نمایندگی هوافضای سپاه کشور با اذعان به اینکه سوریه در دوران دفاع مقدس تنها کشوری بود که به ایران کمک کرد تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با دفاع از محور مقاومت باعث شکستن جبهه استکبار در سوریه شدند و اجازه ندادند دشمن نزدیک مرز ایران شود ولی برخی احزاب در کشور می گفتند چرا باید در سوریه بجنگیم و به شهدای مدافع حرم دهن کجی می کردند.



رضایی با تأکید بر اینکه پشتیانی از ولی فقیه باید در عمل باشد بیان کرد: بسیاری از کارها توسط مسؤولین نظیر اجرای یک طرفه برجام انجام شد که حتی طرف مقابل هم از انجام یک طرفه مفاد قرارداد توسط ایران متعجب شد و با تغییر رئیس جمهور این مذاکره ها بر بادرفت.



وی با بیان اینکه عزت انقلاب به خاطر شهدا و اسلام است گفت: برخی ها به غلط بعد از برجام گفتند برجام به ما عزت داده است درحالی که اصل عزت ایران از اسلام و جان فشانی شهدا است.



مسؤول نمایندگی هوافضای سپاه کشور با طرح این سؤال که آیا مسؤولین در راستای وظیفه خود به خوبی عمل کرده اند یا خیر افزود: رهبری تأکید کردند که مسؤولین به دنبال اشرافی گری نباشند ولی امروز شاهد اتوبان اشرافی گری توسط برخی مسؤولین هستیم و این ها نمی توانند درد مردم جامعه را بفهمند.



رضایی با بیان اینکه تأکید و تذکر رهبر انقلاب به مسؤولین توجه به مردم و مستضعفان است خاطرنشان کرد: مردم ایران در طول چهل سال اخیر همیشه پشتیبان انقلاب بودند و باید مسؤولین تمام تلاش خود را برای کمک به وضعیت مردم و انقلاب به کارگیرند.



انتهای پیام/















همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان