اسفندیار فهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات فوتسال جام ادارات و نهادهای دولتی به مناسبت دهه فجر و پیروزی جمهوری اسلامی ایران در شهرستان لنگرود برگزار می شود.



وی زمان ثبت نام را تا دوشنبه یکم بهمن اعلام کرد و گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات با آماده کردن مدارک لازم و مشخص نمودن اعضا تیم، مربی و سرپرست به دفتر هیئت فوتبال لنگرود مراجعه کنند.



رئیس هیئت فوتبال شهرستان لنگرود واریز مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به حساب ۰۱۱۰۱۵۶۰۳۳۰۰۷ بنام هیئت فوتبال نزد شعبه بانک ملی مرکزی، تعداد بازیکنان ۱۰ نفر، ۱ مربی و ۱ سرپرست، حکم کارگزینی و فیش حقوقی تمام اعضا تیم را ازجمله شرایط ثبت نام اعلام و تصریح کرد: تیم ها می توانند تنها دو بازیکن را از سایر ادارات انتخاب کنند و استفاده از بازیکنان دیگر ادارات طبق این قانون بلامانع و کپی فیش حقوقی و برگ اول بیمه به هیئت فوتبال تحویل داده شود.



وی با اشاره به اینکه زمان قرعه کشی دوم بهمن ماه با حضور سرپرستان انجام خواهد شد اضافه کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با آقای عبدالله صیادی مسئول کمیته فوتسال هیأت فوتبال لنگرود با شماره 09113435015 تماس بگیرند.



 



[gallery columns="1" size="large" ids="102987"]



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان