امید صفری در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به جزئیات همکاری شرکت آرداپاک با شهرداری لنگرود اظهار کرد: شرکت آرداپاک از اوایل سال 96 طی قراردادی با شهرداری لنگرود، متولی اجرای طرح پسماند در شهر لنگرود و جمع آوری زباله های خشک است.



وی از آغاز طرح ساماندهی و مدیریت زباله گردهای سطح شهر خبر داد و گفت: این طرح به منظور جلوگیری از آلودگی زیست محیطی و مدیریت بهینه پسماند شهر با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود، نیروی انتظامی و قضایی و محیط زیست انجام می شود.



مدیرعامل شرکت آرداپاک با تشریح جزئیات این طرح تصریح کرد: در این طرح کلیه جمع آوری کنندگان زباله خشک سطح شهر شامل وانت ها، گاری ها ، موتورها و غیره ساماندهی می شوند که در فاز نخست، این افراد شناسایی و برای آنان کارت شناسایی صادرشده و برچسب، لباس و علائم متحدالشکل به افراد فعال در این زمینه اهدا می شود.



صفری با بیان اینکه دلیل این کار ساماندهی افراد فعال در این زمینه است افزود: در فاز دوم این طرح، از فعالیت افراد متفرقه و غیرمجاز که فاقد شرایط ذکرشده هستند طبق دستور قضایی و دستورالعمل قانونی جلوگیری شده و تبلیغ و خریدوفروش زباله خشک و تخلیه سطل زباله های سطح شهر توسط این گونه افراد غیرمجاز ممنوع است.



وی با اشاره به فعال شدن غرفه های بازیافت در سطح شهر در فاز سوم این طرح بیان کرد: سه غرفه در سبزه میدان، خیابان نواب صفوی و مسکن مهر لنگرود در نظر گرفته شده که شهروندان می توانند زباله های خشک خود را به این غرفه ها که به صورت صندوق پستی و با علائم شرکت آرداپاک آماده شده، تحویل دهند و شرکت نیز از آنان زباله های خشک را در ساعات مشخصی خریداری خواهد کرد.



مدیرعامل شرکت آرداپاک ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و همکاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود، از عموم شهروندان لنگرودی درخواست کرد تا ضمن مشارکت در اجرای طرح، یاریگر شرکت مجری طرح و سهیم در مدیریت منابع شهرشان باشند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان